4 روش درمانی فوق العاده برای درد کمر

به گزارش تور ایتالیا ارزان، برای درمان کمر درد چکار کنیم؟ اگر شما هم از دردهای ناحیه کمر و ستوان فقرات رنج می برید و انواع و اقسام روش ها را امتحان نموده اید ولی تا به امروز نتیجه ای نگرفتید با ما همراه باشید تا شما را با روش های فوق العاده عالی جهت کاهش درد و حتی درمان کمر درد آشنا کنیم. همان طور که احتمالاً می دانید روش های گوناگونی جهت کاهش درد ناحیه کمر و ستون فقرات وجود دارند. اما در این مطلب قصد داریم علاوه بر علائم کمر درد، روش هایی رو به شما معرفی کنیم که براساس جدیدترین تحقیقات علمی، کاملاً موثر واقع می شوند. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید...

4 روش درمانی فوق العاده برای درد کمر

1) یوگا

براساس مطالعه ای تحقیقاتی که بر روی افراد مبتلا به دردهای مزمن کمر انجام شده، افرادی که مدت 12 هفته تحت درمان با استفاده از حرکت های یوگا قرار گرفته بودند، نسبت به آنهایی که با روش های مرسوم شامل تجویز دارو و فیزیوتراپی مورد درمان قرار گرفتند، رضایت به مراتب بالاتری داشتند.

2) ماساژ

براساس نتایج مطالعاتی دیگر، افرادی که به مدت 10 هفته هر هفته مورد ماساژ قرار گرفته بودند، درد به مراتب کمتری را تجربه نموده اند.

به گفته یک متخصص فیزیوتراپی و توانبخشی، اگر درد کمر شما در به عضلات (همسترینگ) مرتبط باشد، انجام ماساژ نتایج بسیار خوبی را در پی خواهد داشت.

3) طب سوزنی

براساس نتایج منتشر شده از یک مطالعه، افراد مبتلا به دردهای مزمن کمری که تحت درمان با استفاده از طب سوزنی قرار گرفته اند رضایت مندی بیشتری نسبت به روش های مرسوم داشتند.

4) صحبت درمانی

براساس نتایج مطالعه ای در سال 2010، افرادی که به مدت 3 ماه تحت صحبت درمانی و رفتار درمانی جمعی قرار گرفته بوند، در حدود دو برابر کاهش درد در قسمت کمر را نسبت به آن هایی که در این روش درمان نشده اند، تجربه نمودند و علائم کمر درد آن ها کمتر شده.

منبع: همگردی
انتشار: 3 بهمن 1401 بروزرسانی: 3 بهمن 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2387

به "4 روش درمانی فوق العاده برای درد کمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 روش درمانی فوق العاده برای درد کمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید