آنها هرگز پرواز نکرده اند! (تصاویر)

به گزارش تور ایتالیا ارزان، دنیا علم هر روز با یک خبر جدید همراه است، اخباری در رابطه با حوزه مختلف. از کرونا گرفته تا دوران ماقبل تاریخ.

آنها هرگز پرواز نکرده اند! (تصاویر)

به گزارش خبرنگاران ، آنچه در ادامه می آید مروری کوتاه و تصویری بر تحولات علمی و اتفاقات جدید پیرامون جهان و کهکشان هاست....

توسعه آمبولانس هوایی در کالیفرنیا. البته با توجه به آتش سوزی های گسترده در این ایالت استفاده از این روش پیشرفته ضروری به نظر می رسد.

محققان چینی و تایلندی می گویند 36 درصد از کل گونه های خزنده در جهان به عنوان حیوان خانگی خرید و فروش می گردد و خرید آنلاین آنها در دوره کرونا بیشتر هم شده است. گونه های خزنده در معرض انقراض قرار دارند.

اخترشناسان و دانشمندان علوم فضایی متوجه شده اند زمین ممکن است در برخورد بزرگی که 4.5 میلیارد سال پیش ماه را تشکیل داده ، تا 60 درصد جو خود را از دست داده باشد. این تصویری است که از شکل گیری تدریجی ماه بازسازی شده است.

تکنولوژی خرید با کف دست هم به زودی راه اندازی می گردد. این ابتکار شرکت آمازون است. کف دست افراد با کارت اعتباری شان در حافظه ذخیره می گردد و سپس فرد هنگام خرید از فروشگاه به جای استفاده از کارت از کف دستش استفاده می نماید.

انفجار در یک سیارک که 66 میلیون سال پیش رخ داده ذرات معلق در هوا و گرد و غبار را در فضای بالای زمین منتشر کرد که باعث مسدود شدن نور خورشید و مرگ دایناسورها شد. این جدیدترین نظریه محققان علوم فضایی است.

تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که دو تا از مهمترین یخچال های طبیعی قطب جنوب که ناحیه ای به اندازه نروژ را پوشش می دهند سریعتر از همواره در حال فروپاشی هستند.

دهانه بزرگ شهاب سنگی به طول سه مایل که حدود 100 میلیون سال پیش به زمین برخورد نموده توسط معدنچیان طلا در اوت بک استرالیا کشف شد.

دانشمندان می گویند یکی از معدود راهکار های کنترل گرما و تغییرات اقلیمی و آلودگی جهان این است که تا سال 2050 تمامی اتومبیل های جهان برقی شوند.

آزمایش خون که اندازه گلبول های قرمز فرد را اندازه گیری می نماید ، می تواند افرادی را که در معرض خطر جدی بیماری یا مرگ از Covid-19 هستند ، تشخیص دهد.

دیرینه شناسان بریتانیایی ، دیوید اونوین و دیو مارتیل ، دوباره شواهد فسیلی را ارزیابی کردند و به این نتیجه رسیدند که بر خلاف تصور عموم هیچ پرنده ای در ماقبل تاریخ قدرت پرواز نداشته و جانورانی که بال داشتند هرگز پرواز ننموده اند. تصویری که در ذهن داریم پرنده های دایناسور شکل و غول پیکری است که از شکارچیان دوران ماقبل بوده اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1416

به "آنها هرگز پرواز نکرده اند! (تصاویر)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنها هرگز پرواز نکرده اند! (تصاویر)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید