ام وی ام X22 قابل اعتمادترین کراس اوور بازار چین در ایران

به گزارش تور ایتالیا ارزان، ام وی ام X22 پرو در واقع فیس لیفتی از نسل اول ام وی ام X22 یا همان چری tiggo 3x است که در سال 2016 به بازارهای جهانی معرفی گردید. این خودرو در واقع نسخه مینی کراس ام وی ام 315 یا همان چری فالوین 2 است. در گزارشی که به تازگی مؤسسه J.D Power از قابل اعتمادترین خودروهای بازار چین منتشر نموده، خودرو X22 Pro با اختلاف زیاد توانسته مقام اول را از میان برندهای چینی در سگمنت کراس اوورهای کوچک به دست بیاورد.

ام وی ام X22 قابل اعتمادترین کراس اوور بازار چین در ایران

رده بندی قابل اعتمادترین کراس اوورهای چین به وسیله J.D Power از سال 2010 شروع شد. این پژوهش با هدف آنالیز مسائل کیفی به وجود آمده در خودروها در مدت زمان 6 ماه به انجام رسیده است. مدت مالکیت هر یک از خودروها هم به وسیله مشتریان بین 13 تا 48 ماه بوده است. اندازه قابل اعتمادبودن هر خودرو با آنالیز تعداد مسائل فنی به وجود آمده در هر 100 دستگاه (PP100) سنجیده می گردد. طبیعتاً هرچه این امتیاز کم باشد، مسائل فنی کمتر است و خودرو باکیفیت تر خواهد بود.

خودرو X22 Pro با امتیاز عالی 103 PP100 جایگاه نخست را در میان خودروهای هم سگمنت با خود به دست آورده است. درحالی که میانگین امتیازات برندهای چینی در این کلاس 143 PP100 بوده است. امتیاز کسب شده به وسیله X22 Pro در این رقابت نشان از کیفیت زیاد محصولات برند MVM دارد. نسل نو X22 از امسال وارد بازار دنیای شده است. تا به امروز کشورهایی همانند برزیل، شیلی، پرو، عربستان سعودی و چندی دیگر میزبان X22 Pro بوده اند.

از تفاوت های ام وی ام x22 پرو با نسخه قبلی می توان به تغییرات بنیادین نمای جلوی خودرو و طراحی داشبورد و نیز به کارگیری موتور و گیربکس نو در آن اشاره نمود. طراحان این خودرو نمای جلوی MVM X22 پرو را با نگاه به نسل نو خودروهای هیوندای مانند سانتافه و کونا طراحی نموده اند تا این خودرو شباهتی انکارنشدنی به این خودروها داشته باشد.

جلوپنجره کهکشانی نقطه مشترک طراحی تمام محصولات نو MVM است. چراغ های LED جلو هم جذابیت چهره X22 Pro را کامل نموده است. درحالی که خطوط بدنه خودرو نیز اسپرت و پویا به نظر می رسد. در همین حال وجود تهویه مطبوع الکتریکی جایگاه های چرمی و فضای جادار کابین به راحتی هرچه بیشتر سرنشینان یاری نموده است. علاوه بر آن X22 Pro در بخش تکنولوژی هم قوی تر از قبل ظاهر می گردد.

در نمای جانبی هم آیینه های جانبی و رینگ های خودرو باز طراحی شده است، بعلاوه قطعه ای کرومی با نوشته تیگو نیز بر روی لچکی درب های عقب افزوده شده است. موتور 1.0 لیتری نو با آرایش 3 سیلندر و توربو قادر به فراوری 102 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن متر گشتاور است و این رقم را به وسیله گیربکس 9 سرعته ضریب متغییر پیوسته (CVT) به چرخ های جلو تحویل می دهد. این گیربکس در واقع با گیربکس مورد استفاده در آریزو 5 فیس لیفت و آریزو 6 مشترک است.

سیستم ESP این خودرو ساخت کمپانی بوش است. نمایشگر 9.0 اینچی HMI تعبیه شده داخل کابین هم امکانات خوبی در اختیار سرنشینان می گذارد. قیمت نسخه اتوماتیک و اکسلنت ام وی ام X22 پرو برابر با 580 میلیون تومان اعلام شده است که افزایشی در حدود 70 میلیون تومان را نسبت به نسخل قبلی (قبل از فیس لیفت) این خودرو نشان می دهد.

جک S3 به عنوان تنها رقیب مستقیم MVM X22 PRO نیز متأسفانه به تازگی افزایش قیمت را تجربه نموده و اکنون 528 میلیون تومان قیمت دارد. ازاین رو در بازاری کم رقیب٬ شرکت هایی مانند مدیران خودرو و کرمان موتور می توانند قیمت های دل خواه خود را به بازار دیکته نمایند. خودرو X22 Pro در آینده ای نزدیک وارد بازارهای اروپا، آفریقا، آسیا، آمریکای جنوبی و سایر نقاط دنیا می گردد و تجربه راندن کراس اووری شیک، امروزی، اسپرت و هوشمند را برای خریداران فراهم می آورد.

آگهی های خرید و فروش ام وی ام X22

***

شما می توانید نوترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2295

به "ام وی ام X22 قابل اعتمادترین کراس اوور بازار چین در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ام وی ام X22 قابل اعتمادترین کراس اوور بازار چین در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید