کیا اسپورتیج 2023 چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش تور ایتالیا ارزان، کیا اسپورتیج مدل 2023 در ماه ژوئیه با یک طراحی تازه معرفی خواهد شد. این مدل از اصول طراحی تازه این خودروساز کره ای برخوردار است. اصولی که در مدل EV6 هم مشاهده شده بود.

کیا اسپورتیج 2023 چه ویژگی هایی دارد؟

خبرنگاران - انتظار می رود کمپانی کیا موتورز برای اولین بار یک پیشرانه هیبریدی برای اسپورتیج نو ارائه دهد. کیا سه تصویر تیزری از Sportage نو که دوباره طراحی شده است را منتشر نموده است. فراوری مدل نو در ماه جولای شروع شد. این مدل نو سال 2022 وارد بازار ایالات متحده می گردد که انتظار می رود برای اولین بار یک پیشرانه هیبریدی ارائه دهد. قبلا تصوری از کیا اسپورتیج نسل نو منتشر شده بود. اما حالا کیا تصاویر تیزری نوی را به اشتراک گذاشته است. در این تصاویر نمای بیرونی و داخلی نسخه نو این SUV را نشان می دهد.

نصب لوگوی نو و طراحی داشبورد نو

این شرکت بعلاوه تایید کرد که فراوری اسپورتیج اولین بار در ژوئیه شروع خواهد شد. به این معنی که باید در اوایل سال 2022 به اسم مدل 2023 وارد بازار آمریکا گردد. آرم نو کیا به طور برجسته در جلو نمایش داده می گردد. فضای داخلی دارای یک صفحه نمایش عظیم است که به نظر می رسد تقریبا کل عرض داشبورد را پوشش می دهد.

کیا اسپرتیج 2023 مطابق تمامی خودروهای نو از صفحه نمایش عظیم در داشبورد بهره مند است

کیا هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص پیشرانه های اسپورتیج به اشتراک نگذاشته است. اما انتظار می رود پیشنهاد های مربوط به هیوندای توسان 2022 منعکس گردد.

این به آن معناست که یک موتور چهار سیلندر 5/ 2 لیتری به اسم موتور پایه و یک پیشرانه هیبریدی با یک توربو 6/ 1 لیتری توربو به اسم یک گزینه باشد. کیا ممکن است مطابق با مدل SX فعلی، موتور توربو قدرتمندتری را هم ارائه دهد. به زودی درباره نسخه نو جهانی Sportage و مشخصات این خودرو در بازار آمریکا در اواخر سال جاری به اشتراک گذاشته می گردد. کیا اسپورتیج 2023 در ژوئیه با طراحی نو شروع به کار می نماید.

منبع: دنیای اقتصاد

طرح مفهومی خودرو نظامی کیا رونمایی شد + انواع کاربری

خودرو اَپل به وسیله کیا فراوری خواهد شد؟

منبع: بیت ران
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1903

به "کیا اسپورتیج 2023 چه ویژگی هایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیا اسپورتیج 2023 چه ویژگی هایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید