16 مقصد گران برای مهاجران

به گزارش تور ایتالیا ارزان، ازدیر باز انسان ها به دلایل مختلف و البته به امید داشتن زندگی بهتر دست به مهاجرت می زدند. اما گاهی به علت نداشتن اطلاعات کافی از مقصد با شرایط خوبی روبرو نمیشدند. امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی شما میتوانید قبل از عزیمت به یک کشور دیگر در خصوص شرایط زندگی درآن مطالعه کنید و با دید بازتری دست به مهاجرت بزنید. در این مقاله ما 16 کشور را که مقاصدی بسیار گران برای زندگی مهاجرین محسوب میشوند به شما معرفی خواهیم کرد. با خبرنگاران همراه باشید:

16 مقصد گران برای مهاجران

کشورهایی که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم از میان 270 کشور انتخاب شده اند که در تمام آنها 20 مورد از جمله شرایط زندگی، حمل و نقل، غذا ، کالاهای اساسی مردم ، لباس و تفریحات مورد آنالیز قرارگرفته است .

16.نیویورک (New York)، آمریکا

نیویورک

متوسط اجاره یک خانه کوچک دوخوابه در نیویورک در حدود 5,497 دلار هزینه دارد که از مبلغ اجاره ها در لندن نیز بالاتر است. با این اجاره های بالا تنها دلیلی که این شهر را در رتبه شانزدهم این فهرست قرار میدهد قیمت پایین خرید لباس و دیگر موارد ضروری زندگی است.

15.گوانجو (Guangzhou)، چین

گوانجو

عده ای معتقدند علت جهش ناگهانی شهرهای چین در این رتبه بندی این است که همزمان با افزایش ارزش یوهان (واحد پول چین) قیمت کالاهای مصرفی خارجی نیز به شدت افزایش یافته است.

14.شنژن (شنزن)، چین

پارک پنجره جهان شنزن

شنزن شهری که به نام سیلیکون ولی چین شناخته میگردد در حدود 15 میلیون جمعیت دارد. به دلیل وجود شرکت های خارجی فراوانی که در شنزن سرمایه گذاری نموده اند و از عرضه فراوریاتشان استفاده میکنند هزینه زندکی در این شهر بالا رفته است .

13.کینشاسا (Kinshasa)، جمهوری دموکراتیک کونگو

به علت شهرسازی بیشتر در مراکز سابق ماهیگیری در این شهر شرکت های خارجی به سرمایه گذاری هرچه بیشتر و دایر کردن مغازه های عرضه محصولاتشان در سواحل کینشاسا ترغیب شده اند ، اما تظاهرات های ضد دولتی و خشونت در این کشور سبب شده است که یافتن یک جای امن برای زندگی برای مهاجرین بسیار گران تمام گردد.

12.لندن (London)، انگلستان

لندن

لندن کماکان به دلیل قیمت های بسیار بالای اجاره مسکن که در واقع افت ارزش پوند را خنثی میکند ،یک مقصد گران به حساب می آید.متوسط اجاره یک خانه کوچک دوخوابه در لندن در حدود 4,989 دلاراست.

11.توکیو (Tokyo)، ژاپن

توکیو

با اینکه ارزش پول ژاپن نسبت به دلار افت داشته است و صندلی پایتخت این کشور نیز در میان شهرهای گران جهان 4 پله سقوط نموده است، اما کماکان توکیو یک شهر بسیار گران برای زندگی مهاجرین محسوب میگردد.

10.انجامنا (NDjamena)، چاد

انجامنا پایتخت و بزرگترین شهر کشور چاد است.اما پس از حمله گروه تروریستی نیجریه ای به نام بوکو حرام به این شهر، داشتن یک زندگی امن در اینجا هزینه بسیار بالایی دارد.

9.برن (Bern)، سوئیس

برن

به دلیل افزایش ارزش فرانک در مقایسه با یورو و دلار و همکاری نکردن بانک مرکزی این کشور برای کنترل این موضوع ، پایتخت سوئیس، برن به یکی از گرانترین شهرهای جهان برای مهاجران تبدیل شده است.

8.سئول (Seoul)، کره جنوبی

سئول

سئول دومین منطقه شهری و بزرگ جهان که دارای جمعیتی بالغ بر 25.6 میلیون نفر است، مهاجران زیادی را به خود جذب میکند. اینجا خانه محصولات چند ملیتی زیادی از جمله ال جی، سامسونگ، هیوندای و کیا است. شرایط خوب زندگی در سئول و کالاهای خارجی وارداتی فراوان هزینه زندگی در این شهر رابه شدت بالا برده است.

7.پکن (Beijing)، چین

یک ایستگاه قطار در پکن

پکن سومین شهر پرجمعیت جهان است که جمعیتی بالغ بر 22 میلیون نفر دارد. قیمت بالای اجاره خانه ها ، خرید لباس و تفریحات در این کشور آنرا به مقصدی بسیار گران برای مهاجران تبدیل نموده است.

6.شانگهای(Shanghai)، چین

مرکز مالی چین شهر زیبای شانگهای است که با وجود قیمت پایین غذا در این شهر به علت بالا بودن هزینه های درمانی، اجاره ها و کالاهای اساسی زندگی شانگهای در رتبه ششم لیست گرانترین شهرهای جهان برای مهاجرین قرار گرفته است.

5.ژنو(Geneva)، سوئیس

نمایشگاه اتومبیل ژنو

شهری که حدود 1,200 میلیونر دارد و نمایشگاه مشهور موتور شو ژنو که محل نمایش لوکس ترین و گرانترین ماشین های جهان است در آن برگزار میگردد، بدون شک در لیست شهرهای ثروتمند جهان قرار می گیرد. قیمت مسکن، خورد و خوراک و تفریحات در این شهربسیار بالاست.

4.سنگاپور (سنگاپور)

برطبق سرانه فراوری ناخالص داخلی سنگاپور یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب میگرددپس جای هیچگونه تعجبی نیست که در این لیست در مکان چهارم قرار بگیرد.

3.زوریخ (Zurich)، سوئیس

زوریخ قطب مالی سوئیس محسوب میگردد و به دلیل کیفیت بالای زندگی و البته نوسانات پول رایج این کشور هزینه زندگی در اینجا بسیار بالا است.

2.هنگ کنگ (Hong Kong)

شهری که به لطف نرخ بالای اجاره هایش که به طور متوسط 6684 دلار است، در مکان دوم قرار میگیرد. اما تبعات این گرانی مسکن در این کشور سبب شده است که خانواده های فقیر جامعه مجبور به زندگی در اتاق های بسیار کوچک شوند.

1.لوآندا (Luanda)، آنگولا

شهری که به دلیل قیمت های بالای کالاهای اساسی مردم و همچنین شرایط ناامن موجود در آن برای سومین سال متوالی به عنوان گرانترین شهر جهان برای زندگی مهاجرین شناخته میگردد. هزینه یک آپارتمان در یک محله امن ماهیانه در حدود 6,916 دلار است. منبع:businessinside

از سراسر وب

پیشنهاد از

جستجوی تور، پرواز، هتل، رستوران و دیدنی ها...

  • airplanemode-active بلیط هواپیما
  • explore تور
  • hotel هتل
  • visibility دیدنی ها
  • restaurant-menu رستوران
  • پرواز داخلی
  • پرواز خارجی
  • یک طرفه

  • رفت و برگشت

مبدا close

room

مبدا

close swap-horiz

مقصد close

flag

مقصد

close

today

today

airline-seat-recline-normal

1 نفر

- بزرگسال
arrow-drop-down
  • بزرگسال (12+)

    remove 1 add

  • کودک (11 - 2)

    remove 0 add

  • نوزاد (2 - 0)

    remove 0 add

  • close پاک کردن

مبدا close

room

مبدا

close swap-horiz

مقصد close

flag

مقصد

close

today

today

airline-seat-recline-normal

1 نفر

- بزرگسال
arrow-drop-down
  • بزرگسال (12+)

    remove 1 add

  • کودک (11 - 2)

    remove 0 add

  • نوزاد (2 - 0)

    remove 0 add

  • close پاک کردن

مقصد را وارد کنید close

flag

مقصد را وارد کنید

close

date-range انتخاب ماه شهریور 1398 مهر 1398 آبان 1398 آذر 1398 دی 1398 اسفند 1398 فروردین 1399 اردیبهشت 1399 اردیبهشت 1399 خرداد 1399 تیر 1399 مرداد 1399

مقصد یا نام هتل را وارد کنید close

flag

مقصد یا نام هتل را وارد کنید

close

مقصد یا نام جاذبه را وارد کنید close

flag

مقصد یا نام جاذبه را وارد کنید

close

مقصد یا نام رستوران را وارد کنید close

flag

مقصد یا نام رستوران را وارد کنید

closeمنبع: کجارو
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 496

به "16 مقصد گران برای مهاجران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "16 مقصد گران برای مهاجران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید