واکنش هشدار آمیز وزیر کشور به عکس یادگاری سفرای 3کشور اروپایی ، انگلیس، آلمان و فرانسه موقع حسابرسی مراقبت نمایند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، وزیر کشور در جلسه امروز هیات دولت به حواشی ایجاد شده در مقابل سفارت انگلیس و در ادامه حضور و عکس یادگاری سفرای انگلیس، فرانسه و آلمان واکنش نشان داد.

واکنش هشدار آمیز وزیر کشور به عکس یادگاری سفرای 3کشور اروپایی ، انگلیس، آلمان و فرانسه موقع حسابرسی مراقبت نمایند

خبرنگاران - گروه سیاسی: احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره حواشی ایجاد شده روبروی سفارت انگلیس و عکس یادگاری سفرای انگلیس، فرانسه و آلمان گفت: ما باید بگوییم از این تجمعات فرمایشی و نمایشی که حالا قبلا در آلمان و امروز در فرانسه دنبال می گردد، آبی برای آنها گرم نخواهد شد .

وی ادامه داد: تجمع های اینچنینی سفرای این کشورها، فقط به حساب های آنها می افزاید که به هر حال باید مراقبت نمایند چرا که موقع حسابرسی هم می رسد؛ وگرنه اینکه حرکت های نمایشی و فرمایشی راه بیندازند، برای ما هیچ اهمیتی ندارد.

شعارنویسی ها بر دیوار سفارت انگلیس تکمیل نماینده بازی زشت سفیر این کشور است؛ در زمین سفیر انگلیس بازی نکنیم | برترین تنبیه دستگیری و مجازات اکبری ها است

تصاویر | بازدید جنجالی سفرای آلمان و فرانسه از دیوار نویسی های باغ قلهک | اعلام همبستگی سه کشور اروپایی در خاک ایران!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 دی 1401 بروزرسانی: 30 دی 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2386

به "واکنش هشدار آمیز وزیر کشور به عکس یادگاری سفرای 3کشور اروپایی ، انگلیس، آلمان و فرانسه موقع حسابرسی مراقبت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش هشدار آمیز وزیر کشور به عکس یادگاری سفرای 3کشور اروپایی ، انگلیس، آلمان و فرانسه موقع حسابرسی مراقبت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید