بازسازی آپارتمان: ناتی داگ: بازسازی لست آو آس 1 به زودی پس از PS5 به کامپیوتر خواهد آمد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، با وجود همه جنجال ها و حرف و حدیث هایی که پیرامون بازسازی لست آو آس 1 وجود دارد، هیچ شکی وجود ندارد که این بازی در نهایت فروش بسیار خوبی را تجربه خواهد نمود. از طرفی این واقعیت که بازی قرار است برای رایانه های شخصی عرضه شده و در دسترس مخاطبان نو و بیشتری قرار گیرد، نیز به این موضوع یاری خواهد نمود. هرچند در حال حاضر تاریخ مشخصی برای انتشار این نسخه از بازی اعلام نشده، اما طبق گفته یکی از اعضای استودیوی ناتی داگ، عرضه این نسخه چندان طول نخواهد کشید.

بازسازی آپارتمان: ناتی داگ: بازسازی لست آو آس 1 به زودی پس از PS5 به کامپیوتر خواهد آمد

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

جاناتان بنینوس (Jonathan Benainous) به عنوان طراح ارشد محیط در ناتی داگ، در پاسخ به یکی از هواداران در توییتر اخیرا اعلام نموده است که نسخه رایانه های شخصی The Last of Us Part 1 مدتی بسیار زود پس از نسخه پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. این که این به چه معناست باید در آینده تعیین گردد. البته فاصله بین عرضه نسخه های مختلف بازی قطعا کوتاه تر از پورت بازی هایی نظیر گاد آو وار و اسپایدرمن خواهد بود.

لازم به ذکر است که این نسخه از سخت افزار قدرتمند پلی استیشن 5 با مدل های شخصیتی به روز شده، محیط های بازطراحی شده، قابلیت هپتیک فیدبک و موارد دیگر بهره می برد. هرچند تغییراتی در هوش مصنوعی شخصیت ها و گیم پلی ایجاد شده با این حال، با توجه به اینکه بیشتر پیشرفت ها به جلوه های بصری بازی مربوط می شوند، استقبال از این بازسازی با نظرات ضد و نقیضی همراه بوده است و بسیاری از قیمت بالای آن ناامید شده اند. این در حالی است که نسخه ریمستر بازی همچنان از کیفیت خوبی برخوردار است.

نکته قابل توجه این واقعیت است که برای اولین بار شاهد عرضه نسخه ای از سری آخرالزمانی لست آو آس روی یک پلتفرم غیر از پلی استیشن خواهیم بود. بنابراین عرضه این نسخه بازسازی شده روی رایانه های شخصی حداقل کمی به شایعات عرضه نسخه دوم برای این پلتفرم نیز اعتبار می بخشد. با این حال بعید است که به این زودی ها شاهد این اتفاق باشیم.

بازسازی لست آو آس 1 برای پلی استیشن 5 در تاریخ 2 سپتامبر 2022 (11 شهریور 1401) عرضه می گردد، بنابراین انتظار می رود که تنها چند ماه تا انتشار نسخه رایانه های شخصی به جای مانده باشد.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2297

به "بازسازی آپارتمان: ناتی داگ: بازسازی لست آو آس 1 به زودی پس از PS5 به کامپیوتر خواهد آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: ناتی داگ: بازسازی لست آو آس 1 به زودی پس از PS5 به کامپیوتر خواهد آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید