ببینید؛ تریلرهای تازه اساسینز کرید میراژ به داستان و گیم پلی بازی می پردازند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) به تازگی از تریلرهای نو اساسینز کرید میراژ رونمایی نموده است که به داستان و گیم پلی آن می پردازند.

ببینید؛ تریلرهای تازه اساسینز کرید میراژ به داستان و گیم پلی بازی می پردازند

همانطور که می دانید، این نسخه از سری اساسینز کرید به آنالیز گذشته شخصیت بسیم در شهر بغداد و ورود او به Hidden Ones می پردازد. این بازی نه تنها به طور خاص در پی ارائه تجربه ای مشابه اولین نسخه است، بلکه دارای ویژگی های جذابی است که قرار است این سری را محبوب تر از پیش سازد. حال تریلرهای نوی از بازی منتشر شده که درک خوبی از بخش های مختلف آن و آنچه هواداران می توانند از بازی انتظار داشته باشند، می دهد.

در تریلر گیم پلی به نظر می رسد که حرکات پارکور بسیم شباهت زیادی به اتزیو دارد و از طرفی عناصر مختلفی از سیستم مخفی کاری نیز به نمایش گذاشته می گردد که ظاهرا یکی از ستون های اصلی گیم پلی است. سایر موارد نشان داده شده شامل مکانیک ترور، پرنده بسیم، تعقیب دشمنان و غیره می گردد.

لازم به ذکر است که پارکور در اساسینز کرید میراژ تحت فشار قابل توجهی برای بازگشت به شکل محبوب خود خواهد بود. به عنوان بخش اصلی طراحی سری که در سال های اخیر و با نقش آفرینی و دنیا باز شدن مجموعه از نسخه اوریجینز به بعد، مورد انتقاد قرار گرفته، یوبی سافت در کوشش است تا در این نسخه آن را به شکل بهتری ارائه دهد و در بازاریابی بازی از آن استفاده زیادی نموده است.

در هر صورت میراژ ظاهرا همان اثر کلاسیک اساسینز کرید خواهد بود که هواداران برای سال ها در آرزوی آن بود ه اند. این بازی در واقع یک نسخه مدرن از اولین نسخه سری با یک قهرمان کاملا نو است و ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که این سری در حال حاضر به آن احتیاج دارد. البته تریلر گیم پلی بازی نوید یک اثر از پیش پیروز را نمی دهد و باید تا زمان عرضه منتظر بمانیم اما امیدواریم که این سری محبوب را در اواخر سال جاری به ریشه های خود بازگرداند.

بازی اساسینز کرید میراژ در تاریخ 20 اکتبر (28 مهر) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلرها و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2448

به "ببینید؛ تریلرهای تازه اساسینز کرید میراژ به داستان و گیم پلی بازی می پردازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلرهای تازه اساسینز کرید میراژ به داستان و گیم پلی بازی می پردازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید