ببینید؛ جشن سی سالگی پلی استیشن با باندلی نوستالژیک همراه شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، در جشن سی سالگی برند پلی استیشن، شرکت سونی از کنسول هایی با طرح ویژه و موارد دیگر رونمایی نموده است.

ببینید؛ جشن سی سالگی پلی استیشن با باندلی نوستالژیک همراه شد

این مجموعه کنسول ها و لوازم جانبی که قرار است در تاریخ 21 نوامبر (1 آذر) امسال عرضه شوند، بسیار یادآور طرح پلی استیشن 1 بوده و شامل موارد زیر هستند:

  • کنسول پلی استیشن 5 پرو
  • کنسول پلی استیشن 5 دیجیتال
  • پلی استیشن پورتال
  • دوال سنس
  • دوال سنس ادج

این مجموعه در تعداد بسیار محدود منتشر می گردد، بنابراین هواداران علاقه مند بهتر است خود را برای پیش خرید آن که از 26 سپتامبر (5 مهر) شروع می گردد، آماده نمایند.

لازم به ذکر است هوادارانی که در پی خرید بعضی از پیشنهادات مجموعه 30 سالگی پلی استیشن هستند، تعدادی آیتم مجذوب کننده را نیز دریافت خواهند کرد. در واقع بازیکنان می توانند کنسول های ذکر شده را با کاور مخصوص دیسک درایو، استند، کابل دسته به سبک پلی استیشن 1، یک گیره کاغذ و یک پوستر پلی استیشن را در کنار گیره های کابل دریافت نمایند. همه اقلام ذکر شده به طور مستقیم از فروشگاه پلی استیشن و خرده فروشان منتخب در دسترس خواهند بود. در این میان با اینکه در خصوص قیمت پلی استیشن 5 پرو بحث هایی وجود داشته است، باید دید که آیا این نسخه محدود (12300 عدد) به افزایش فروش کنسول میان نسلی تازه سونی و بهبود احساسات کاربران نسبت به قیمت آن یاری می نماید یا نه. در نهایت در بیانیه سونی آمده است:

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مهر 1403 بروزرسانی: 1 مهر 1403 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2515

به "ببینید؛ جشن سی سالگی پلی استیشن با باندلی نوستالژیک همراه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ جشن سی سالگی پلی استیشن با باندلی نوستالژیک همراه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید