مرگ بیش از صدهزار آمریکایی در 24 روز اول دولت بایدن

به گزارش تور ایتالیا ارزان، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا پیش بینی کرد ظرف 24 روز اول دولت جدید آمریکا بیش از صدهزار نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا از بین خواهند رفت.

مرگ بیش از صدهزار آمریکایی در 24 روز اول دولت بایدن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا پیش بینی کرد ظرف روز های آینده بیش از صدهزار نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست می دهند.

به نوشته روزنامه دیلی میل، بر اساس نتایج ترکیبی 37 پیش بینی مستقل که روز چهارشنبه توسط این مرکز منتشر شده است، ظرف یک ماه آینده، هر هفته بین 22500 تا 23300 آمریکایی در اثر ابتلا به ویروس کرونا جانشان را از دست خواهند داد.

مطابق این پیش بینی ها، ظرف 24 روز اول تشکیل دولت جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا چیزی بین 465 تا 508 هزار نفر در اثر ابتلا به بیماری کووید-19 فوت خواهند کرد.

ظرف دو هفته اول سال 2021، بیش از 38 هزار آمریکایی در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند و شمار قربانیان با وجود توزیع واکسن کرونا روندی افزایشی را طی می نماید.

آیروین ردلندر مدیر مرکز ملی آمادگی در برابر فجایع در دانشگاه کلمبیای آمریکا در این خصوص گفت، نحوه مواجهه دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا با این بیماری به هزاران مورد مرگ قابل پیشگیری منجر شد.

تا کنون بیش از 404 هزار آمریکایی در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند که از مجموع شمار کشته های آمریکا در جنگ جهانی اول، جنگ کره و جنگ ویتنام فراتر رفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1629

به "مرگ بیش از صدهزار آمریکایی در 24 روز اول دولت بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ بیش از صدهزار آمریکایی در 24 روز اول دولت بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید