ترامپ با کمپین انتخاباتی به دنبال پاک کردن کرونا از اذهان است

به گزارش تور ایتالیا ارزان، دونالد ترامپ کوشش دارد تا امروز (دوشنبه) با آغاز یک دور از گردهمایی های انتخاباتی در مدت سه هفته به جامانده تا زمان انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر به وسیله برگزاری تجمعی در ایالت تاثیرگذار فلوریدا، گرفتار شدنش به کووید 19 را پشت سر بگذارد.

ترامپ با کمپین انتخاباتی به دنبال پاک کردن کرونا از اذهان است

به نقل از خبرگزاری رویترز، این تجمع که قرار است در یک فرودگاه در سنفورد ایالت فلوریدا برگزار گردد، اولین تجمع انتخاباتی ترامپ رئیس جمهور آمریکا از زمان افشای ابتلایش به ویروس کرونا در دوم اکتبر است.

ترامپ که بعد از ابتلایش به این بیماری سه روز را در بیمارستان به جهت معالجه سپری کرد، روز یکشنبه گفت، کاملا از این بیماری درمان پیدا نموده و دیگر آلوده به ویروس نیست اما اشاره مستقیمی به اینکه آیا تست کرونای منفی داشته نکرد.

این رئیس جمهور جمهوری خواه آمریکا تغییر دینامیک در رقابتی را که بر اساس نتایج نظرسنجی ها در حال واگذار کردنش به رقیب دموکرات خود جو بایدن است، دنبال می نماید.

ترامپ تا چندین ماه به شدت کوشش می کرد تا توجه عموم را از مساله ویروس و عملکرد خودش در قبال همه گیری بیماری که تا به امروز حدود 7.7 میلیون تن را در آمریکا مبتلا نموده و بیش از 214000 تن را نیز در این کشور کشته منحرف سازد. با این حال بیمار شدن خودش سبب شد که نحوه پاسخش به شیوع کروناویروس در کانون توجه قرار بگیرد.

جو بایدن نیز در اقدامی به نشانه خوش بینی از بابت پیشتاز بودنش از ترامپ در بسیاری از نظرسنجی های مهم سراسری و ایالتی، امروز به ایالت اوهایو، جایی که ترامپ در سال 2016 با فزونی هشت درصدی در آن پیروز شد، می رود. این دومین سفر انتخاباتی بایدن در چند هفته گذشته به ایالت اوهایویی است که تصور می شد چندان هوادار بایدن نباشد اما نظرسنجی های اخیر حاکی از رقابت شدید در آن هستند.

تجمع ترامپ در فلوریدا و تجمعات دیگرش شامل تجمع روز سه شنبه در پنسیلوانیا، تجمع روز چهارشنبه آیووا و تجمع روز پنجشنبه در کارولینای شمالی از نزدیک به جهت تشخیص تغییر رویکرد رئیس جمهوری آمریکا در قبال کمپین انتخاباتی از زمان ابتلایش به ویروس مورد توجه قرار دارند.

او از بابت عدم تشویق حامیانش در مراسم های انتخاباتی و حتی عدم تشویق کارمندان کاخ سفید به استفاده از ماسک های محافظتی و پایبند بودن به تدابیر فاصله گذاری اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفته است. دست کم 11 فرد نزدیک به ترامپ تست ابتلای مثبت به کروناویروس داشته اند. ترامپ روز شنبه در سخنرانی از بالکن کاخ سفید در حالی که تنها ایستاده و ماسک نداشت، سخنرانی کرد.

بایدن روز شنبه در پاسخ به اینکه آیا ترامپ باید تجمعاتش را از سر بگیرد گفت، این مهم است که او به همه شرکت کننده های تجمعاتش اهمیت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و داشتن ماسک را تصریح کند. بایدن تاکید نمود: این تنها کار مسئولانه است.

ترامپ یکشنبه به فاکس نیوز گفت، احساس می نماید حالش خوب است و به یک یادداشت پزشکش در روز شنبه در مورد نتیجه تستش مبنی بر اینکه دیگر آلوده به ویروس نیست اشاره نمود.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1433

به "ترامپ با کمپین انتخاباتی به دنبال پاک کردن کرونا از اذهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ با کمپین انتخاباتی به دنبال پاک کردن کرونا از اذهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید