ترامپ: فعلا واکسن کرونا را نمیزنم!

به گزارش تور ایتالیا ارزان، رئیس جمهور آمریکا گزارشی مبنی بر اینکه کارمندان ارشد کاخ سفید از اولین کسانی هستند که واکسن ویروس کرونا را دریافت می نمایند، رد کرد و گفت که قصد ندارد در آینده ای نزدیک واکسیناسیون گردد.

ترامپ: فعلا واکسن کرونا را نمیزنم!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت قصد ندارد در آینده ای نزدیک واکسیناسیون گردد.

او در توئیتی نوشت: افرادی که در کاخ سفید کار می نمایند باید واکسن را وقت دیگری در ادامه برنامه توزیع واکسن کرونا دریافت نمایند، مگر آنکه به طور خاص (به دریافت آن) احتیاج داشته باشند. درخواست نموده ام که این اصلاحات انجام گیرد. قرار نیست که واکسن بزنم، اما مشتاقانه منتظرم که در زمان مناسب این کار را انجام دهم. سپاسگزارم.

وی گفته است که قبلاً به این بیماری مبتلا شده است و قرار نیست او نیز واکسن دریافت کند.

یاد آور می گردد پس از تهدید رئیس سازمان غذا و داروی آمریکا از سوی کاخ سفید برای تایید واکسن کرونای شرکت فایزر، این سازمان مجوز استفاده از این واکسن را صادر کرد.

گزارش ها حاکی از آن است که آمریکا بیشترین آمار کشته ها در پی شیوع ویروس کرونا را داراست و با صدور این مجوز قرار است در کمتر از 24 ساعت اولین تزریق واکسن کرونا در این کشور انجام گردد.

آمریکا روز آدینه، مرگبارترین روز کرونایی خود را از شروع این همه گیری به ثبت رساند. این کشور روز آدینه مرگ 3 هزار 309 نفر را بر اثر کرونا به ثبت رساند که بیشترین آمار مرگ و میر ظرف یک روز، از زمان شروع همه گیری کرونا به حساب می آید. این در حالی است رسانه های خبری اعلام کردند مقامات آمریکا مجوز استفاده از واکسن فایزر را صادر نموده اند و انتظار می رود ظرف روز های آینده، استفاده از آن شروع گردد. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1559

به "ترامپ: فعلا واکسن کرونا را نمیزنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: فعلا واکسن کرونا را نمیزنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید