مبادله پول نقد در اردبیل ممنوع شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، استاندار اردبیل با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: هرگونه انتقال و مبادله پول نقد در استان اردبیل ممنوع است تا با این کار از شیوع ویروس کرونا جلوگیری گردد.

مبادله پول نقد در اردبیل ممنوع شد

به گزارش ایرنا؛ اکبر بهنامجو مرداد در جلسه ستاد کرونای استان اردبیل اظهار کرد: تمام مبادلات نقدی باید به وسیله سیستم بانکی و نظام الکرونیک انجام گردد تا با این شیوه از مبادله پول نقد جلوگیری شده و سلامت مردم حفظ گردد.

وی از مجموعه شهرداری و سایر دستگاه های ارائه نماینده خدمات خواست؛ تجهیزات مناسب در ارائه خدمات الکترونیکی بدون پول نقد را راه اندازی نمایند تا با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات جدید جلوی نقل و انتقال پول نقد گرفته گردد.

استاندار اردبیل گفت: همه دستگاه های اجرایی و دولتی موظفند از نامه نگاری کاغذی پرهیز نموده و به وسیله شبکه دولت خدمات خود را به مردم ارائه نمایند و در کنار آن رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار مهم و ضروری به نظر می رسد.

بهنامجو ادامه داد: با توجه به شرایط حاد و قرمز در شهر اردبیل فعالیت پاساژها و اماکن تجاری سرپوشیده با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی انجام می گردد و به هیچ وجه همشهریان در مراجعه به این مکان ها نباید بدون ماسک باشند.

وی بیان نمود: ضوابط و مقررات لازم با موضوع حفظ پروتکل های بهداشتی برای ارائه خدمات عمومی ابلاغ شده و انتظار می رود موسسات و مجموعه های آموزشی بتوانند این موازین را رعایت نمایند.

استاندار اردبیل توضیح داد: در شهر اردبیل فعالیت تالارها، آرایشگاه ها و مجموعه های پرتجمع و همچنین سالن های ورزشی تا عادی شدن شرایط در این شهر ممنوع است و مجتمع های بین راهی حق فعالیت در این مدت را نخواهند داشت.

بهنامجو به نزدیکی ماه محرم و آغاز عزاداری ها در دارالارشاد پایتخت حسینیت اشاره نمود و گفت: عزاداری ها باید در فضای باز و با تجمع کمتر انجام گردد که به زودی دستورالعمل های ستاد کرونا به هیئت امنای مساجد و مراکز مذهبی ابلاغ خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1321

به "مبادله پول نقد در اردبیل ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبادله پول نقد در اردبیل ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید