فرغون سازان در بورس!

به گزارش تور ایتالیا ارزان، بورس مسکن، این روز ها جزو کلیدواژه های پرکاربرد در شبکه های اجتماعی و میان فعالان بازار است. خیلی از کاربران با استفاده از هشتگ های بازار سرمایه، بورس مسکن و ذی نفعان بخش مسکن درباره این سوژه جدید بازار در شبکه های اجتماعی اظهارنظر می نمایند. شاهین چراغی یکی از اعضای شورای بورس است که در شبکه اجتماعی توییتر خیلی پیگیر این موضوع است.

فرغون سازان در بورس!

به گزارش دنیای اقتصاد، او در خاتمه هفته گذشته بابیان اینکه با تاسیس بورس مسکن، دانش، تجربه و تخصص بازار سرمایه در خدمت ذی نفعان بخش مسکن قرار می گیرد، به معرفی اهداف اولیه این بورس پرداخت. به گفته این فعال بازار سرمایه اهداف تاسیس بورس مسکن شامل؛ 1-تامین مالی انبوه سازان، 2-تسهیل در پیش فروش پروژه ها، 3-ثبت شفاف معاملات، 4-امکان معامله املاک مازاد و در نهایت 5- طراحی انواع ابزار ها برای تامین مسکن مردم و جوانان می گردد.

ماجرای فرغون

اما همواره هم فضای نوشته ها درباره بورس و سرمایه خشک و جدی نیست و گاهی کاربران خبر ها یا اظهارنظر هایی منتشر می نمایند که این فضا را از محیط خشک و جدی خارج می نماید. در روز های گذشته علی شریعتی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در توییتر خود با انتشار عکس یک فرغون نوشت: فرغون 650 هزار تومان! خدا را شکر هر وقت 9 میلیون شد قرعه کشی می نمایند و با کد ملی یکی می خریم. کاربر دیگری هم نوشت: فرغون 700 هزار تومن. به نظرم تا 90 میلیون تومان نشده است، بخریم که در آینده به دردمان می خورد. این دو توییت خیلی موردتوجه کاربران در توییتر و اینستاگرام نهاده شد و خیلی ها نوشتند به زودی ملت را در صف نشینی خرید سهام شرکت های فرغون سازی در بورس می بینیم و دور نیست روزی که فرغون ساز ها هم وارد بورس شوند.

داود سوری اقتصاددان می نویسد: بد نیست یکی از دولتمردان مالی با عدد و رقم شرح دهد در یک سال گذشته که بورس با افزایش قیمت روبه رو بوده است نفع دولت و اقتصاد حقیقی از این بازار که بازار ثانویه است، چه و چقدر بوده است تا مطمئن شویم دولت موج سواری نمی نماید و آگاهانه از بورس حمایت و پشتیبانی می نماید.

احسان خاندوزی نماینده مجلس می نویسد: در جلسه ای که بیشتر چهره های مالی مجلس حضور داشتند کسی از کوشش برای تغییر وزیر اقتصاد یا رئیس بانک مرکزی خبر نداشت: 1- تخریب روابط مالی دو قوه به نفع مردم نیست. 2- با موج تازه واردان به بورس، شایعه و شیطنت بر غیرحرفه ای ها و ریسک گریز ها زود اثر می گذارد. محور های جنگ روانی آینده.

منبع: فرارو
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1270

به "فرغون سازان در بورس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرغون سازان در بورس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید