خبرنگاران ترامپ از شروع ضدعفونی ماسک پزشکی مصرف شده اطلاع داد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، نیویورک- خبرنگاران- رئیس جمهوری آمریکا که روز گذشته گفته بود هر ماسک ان 95 می تواند 20 بار استفاد گردد، از به کارگیری 120 هزار دستگاه ضدعفونی کننده این ماسک ها در اوهایو، نیویورک و واشنگتن دی سی اطلاع داد.

خبرنگاران ترامپ از شروع ضدعفونی ماسک پزشکی مصرف شده اطلاع داد

دونالد ترامپ روز دوشنبه در نشست خبری روزانه خود درباره ویروس جدید کرونا اضافه نمود: شرکت های دارویی همچنین در حال فراوری میلیون ها دز داروی کلروکوئین هستند.

رئیس جمهوری آمریکا بارها گفته است داروی هیدروکسی کلروکوئین که یک داروی ضد مالاریا است به همراه آزیترومایسین برای درمان کرونا مفید است.

ترامپ روز گذشته گفت این دارو بر روی یکهزار و 100 بیمار در نیویورک آزمایش شده است و به زودی نتایج آن معین می گردد.

اگرچه بعضی از پزشکان هم با نظر ترامپ برای تاثیرگذاری این دارو موافق هستند، اما خبرهایی از فوت بعضی بیماران به دلیل استفاده از این دارو مشاهده شده است. همچنین تا به امروز سازمان غذا و داروی آمریکا استفاده از این دارو برای درمان کووید-19 را تایید ننموده است.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین درباره ضدعفونی کردن مکرر ماسک های پزشکی ان 95 هم گفته بود، این ماسک ها مواد خوبی دارند و می توانند برای 20 بار ضدعفونی شده و مصرف شوند.

ترامپ می گوید این دستگاه ها در اوهایو، نیویورک، ایالت واشنگتن و واشنگتن دی سی مستقر می شوند تا به این وسیله، کمبود ماسک ان 95 رفع گردد.

وی که روزهای گذشته از فناوری آزمایش کرونا در پنج دقیقه اطلاع داده بود، در نشست امروز اظهار کرد تا کنون بیش از یک میلیون آزمایش کرونا گرفته شده است.

بر اساس اعلام تارنمای دانشگاه جان هاپکینز تا این ساعت، 159 هزار و 184 نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 2 هزار و 954 نفر هم جان باخته اند.

تعداد پنج هزار و 595 نفر هم از این بیماری بهبود یافته اند.

ترامپ با بیان اینکه ما در بحبوحه چیزهای بسیار سختی قرار داریم، گفت اما ما پیروز می شویم و متخصصان پزشکی جنگجویان ما هستند.

وی در حالی که هفته گذشته بارها بر لزوم بازگشایی فعالیت ها سخن گفته بود، اکنون پس از دریافت بودجه بزرگ 2.2 تریلیون دلاری و حرکت مثبت بعضی شاخص های مالی اضافه نمود: اقتصاد در حال بازگشت است اما تمرکز من بر حفظ جان ها است.

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: مایک پنس تماس با بیمارستان ها را برای دریافت گزارش روزانه از ظرفیت تخت، آی سی یو، دستگاه تنفس مصنوعی و درجات تجهیزات پزشکی حیاتی شروع نموده است.

ترامپ همچنین از تصمیم این دولت برای ارسال یاری 100 میلیون دلاری به ایتالیا اطلاع داد و اضافه نمود: آنها اوقات بسیار سختی دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1112

به "خبرنگاران ترامپ از شروع ضدعفونی ماسک پزشکی مصرف شده اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترامپ از شروع ضدعفونی ماسک پزشکی مصرف شده اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید