تور ارزان ایتالیا: حضور تجار و فعالان مالی ایتالیایی در منطقه آزاد ارس

به گزارش تور ایتالیا ارزان، گروهی از تجار و فعالان مالی ایتالیایی از منطقه آزاد ارس بازدید کردند. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با حضور در این جمع مزیت های مالی و رقابتی و فرصت های سرمایه گذاری ارس را تشریح کرد.

تور ارزان ایتالیا: حضور تجار و فعالان مالی ایتالیایی در منطقه آزاد ارس

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

این گروه متشکل از نمایندگان بانک های ایتالیایی، صنایع سنگین، پتروشیمی، نفت، دکوراسیون، معماری، پزشکی و لوازم جراحی بود که ضمن بازدید از صنایع ارس، در نشست مشترک با مدیرعامل سازمان این منطقه، گفت وگو کردند. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در جمع تجار و فعالان مالی ایتالیا مزیت های مالی و رقابتی و فرصت های سرمایه گذاری ارس را تشریح کرد. محسن خادم عرب باغی با بیان اینکه ارس در موقعیت ویژه ای برای رونق تجارت بین المللی واقع شده است، گفت:

ایتالیا در طراحی و معماری شهری پیشرو بوده و زمینه حضور در ایران و ارس فراهم است.عرب باغی افزود:یکی از نیازهای وارداتی ایران، تجهزات پزشکی است و سرمایه گذاران ایتالیایی می توانند در همه عرصه های مالی و در این زمینه در ارس سرمایه گذاری نمایند.وی در این نشست فراوری کالا با مواد اولیه ایرانی در ایران را پیشنهاد کرد و گفت:با توجه به اینکه بعضی صنایع و محصولات ایتالیایی از مواد اولیه ایرانی برای فراوری استفاده می نمایند، ارس با موقعیت ویژه و مزیت ها و مشوق های سرمایه گذاری برترین فرصت برای فراوری 100 درصدی یا راه اندازی چرخه تکمیل فراوری کالای ایتالیایی است.مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس به سرمایه گذاری های انجام گرفته در حوزه های گردشگری و صنعت در ارس اشاره نمود و گفت:طی دو سال اخیر سرمایه گذاری های خوبی برای بازسازی بناهای تاریخی و جذب گردشگران ایرانی و خارجی اجرا شده است. بعلاوه ارس به عنوان صنعتی ترین منطقه آزاد ایران مطرح بوده و برای سرمایه گذاری های صادرات محور در حوزه صنعت حمایت جدی انجام می دهیم.منبع: ایسنامنبع: کجارو
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2114

به "تور ارزان ایتالیا: حضور تجار و فعالان مالی ایتالیایی در منطقه آزاد ارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: حضور تجار و فعالان مالی ایتالیایی در منطقه آزاد ارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید