کوشش وزارت صمت برای فعال سازی 6هزار معدن غیرفعال کشور

به گزارش تور ایتالیا ارزان، تهران (پانا) - وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از کارخانه قند مهاباد از اقدامات مهم وزارت صمت در راونسازی فرایند سرمایه گذاری در حوزه فراوری اطلاع داد.

کوشش وزارت صمت برای فعال سازی 6هزار معدن غیرفعال کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، علیرضا رزم حسینی در بازدید از کارخانه قند مهاباد با بیان این مطلب، اضافه نمود: وزارت صمت برای سرمایه گذارانی که می توانند با تامین مواد اولیه سرمایه گذاری در حوزه فراوری داشته باشند، اقدام به صدور سریع مجوزات لازم خواهد نمود.

وی با بیان اینکه وزارت صمت با شناسایی بیش از شش هزار معدن غیرفعال در سراسر کشور اقدام به فعال سازی آنها نموده است، توضیح داد: برگزاری مزایده عمومی فرصت بسیار مغتنمی برای فعالان مالی و سرمایه گذران این بخش است تا بتوانند در بخش ذخایر بزرگ معادن کشور که حدود 500میلیارد دلار برآورد می گردد سرمایه گذاری نموده و علاوه بر ایجاد اشتغال در این بخش، صادرات مواد معدنی بویژه به کشورهای همسایه را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

آمادگی وزارت صمت برای گسترش شهرکهای صنعتی و زیرساختهای مورد احتیاج صنعت در استان آذربایجان غربی

وزیر صمت با بیان اینکه، استان آذربایجان غربی از ظرفیت بسیار خوبی برای گسترش صنعت برخوردار است، بیان نمود: وزات صمت آمادگی دارد که ظرفیت شهرکهای صنعتی و زیرساختهای مورد احتیاج صنعت را در این استان افزایش و گسترش دهد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1864

به "کوشش وزارت صمت برای فعال سازی 6هزار معدن غیرفعال کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش وزارت صمت برای فعال سازی 6هزار معدن غیرفعال کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید