خبرنگاران و دریافت جایزه بهترین کارگزار غرب آسیا از دستان سفیر مالزی

به گزارش تور ایتالیا ارزان، شرکت مسافرتی خبرنگاران توانست جایزه برترین کارگزار سفر به مالزی را دریافت کند. این جایزه به امیر فنائیان مدیرعامل شرکت خبرنگاران در محل سفارت مالزی در تهران اعطا شد.

سفیر مالزی در ایران در مراسم اهدای لوح به آژانس منتخب ایرانی و در دیدار با خبرنگاران گفت: این جایزه یکی از جوایز مهم بین المللی گردشگری مالزی است که به عنوان یک کشور مطرح در حوزه گردشگری، این جایزه را بر اساس استانداردهای خود تعریف نموده است. دولت ایران نیز می تواند چنین جایزه ای برای آژانس های کشورهای هدف خود در گردشگری تعریف کند و صنعت گردشگری خود را از این طریق رونق دهد.

خبرنگاران و دریافت جایزه بهترین کارگزار غرب آسیا از دستان سفیر مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

یکی از دلایل اعطای این جایزه به شرکت مسافرتی خبرنگاران برگزاری باکیفیت تور مالزی در شهرهای کوالالامپور، پنانگ، لنکاوی، تامان نگارا و تیومان آیلند و همچنین فرستادن بیشترین تعداد مسافر به کشور مالزی بوده است و شرکت خبرنگاران به عنوان برترین توراپراتور در غرب آسیا معرفی گردید.

خبرنگاران در سال 2015، 12 هزار گردشگر ایرانی را راهی مالزی نموده است و نقش ویژه ای در جهت تحقق اهداف و توسعه گردشگری بین دو کشور ایفا نموده است.

امیر فناییان رئیس آژانس منتخب ایرانی نیز در این مراسم با بیان این خبر خوش که قرار است از این پس و با برداشته شدن تحریم ها، پذیرای تعداد بیشتری گردشگر مالزیایی در ایران باشیم، گفت: مردم ایران بیشتر برای خرید، گذراندن اوقات در سواحل و جزایر به کشور مالزی سفر می نمایند. مهم ترین دلیل اینکه از چند سال گذشته تاکنون تعداد گردشگران ایرانی که به مالزی سفر نموده اند یا برعکس، کاهش پیدا نموده است، کم شدن خطوط هوایی و پروازهای مستقیم تهران - کوالالامپور و برعکس بوده است که امیدواریم این پروازها افزایش یابد.

وزارت گردشگری و فرهنگ مالزی در 17 فوریه 2016 مراسمی را با عنوان جوایز گردشگری مالزی MTA(2015-2014) برگزار کرد. این جوایز به 65 شرکت و سازمانی که نقش چشمگیری در رشد و توسعه صنعت گردشگری در مالزی ایفا نموده اند، اعطا شد. در مراسم سال جاری شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی خبرنگاران در کنار 25 دفتر مسافرتی دیگر از کشورهای مختلف جهان پیروز شد در فهرست نهایی بهترین برگزارنمایندگان تور خارجی در نوزدهمین آیین جایزه گردشگری مالزی قرار بگیرد و جایزه بهترین شرکت مسافرتی آسیای غربی در سال 2015 را دریافت کند.

لازم به شرح است که شرکت مسافرتی خبرنگاران یکی از پیشروترین سامانه های رزرواسیون آنلاین را در اختیار دارد که توانسته بیشترین مسافران این مقصد را جذب کند. جایزه گردشگری مالزی یکی از باارزش ترین جوایز در منطقه آسیا و اقیانوسیه است که از سال 1987 به طور سالانه به برگزیدگان اهدا می گردد. این مراسم با حضور 53 داور و اهدای 65 جایزه به فعالان گردشگری داخلی و خارجی منتخب از میان بیش از 590 شرکت نماینده برگزار گردید. مالزی میخواهد با خلاقیت، ایجاد جاذبه های جدید و تمرکز بر گردشگری ورزشی مانند گلف، خرید، Homestay و پرنده نگاری، تا سال 2020 به هدفش در جذب 30 میلیون گردشگر دست یابد.

ایران و مالزی با برداشته شدن تحریم ها بار دیگر رابطه گردشگری خود را تقویت می نمایند تا آمار 72 هزار نفری خروج گردشگر ایرانی به مالزی در سال 2015 و برعکس را افزایش دهند. به همین دلیل، وزارت گردشگری مالزی، جایزه آژانس منتخب را به منظور افزایش روابط گردشگری میان ایران و مالزی و اعمال سیاست هایی برای ترغیب فعالیت بیشتر آژانس های مسافرتی دو طرف در انجام تورهای گردشگری، به یکی از آژانس های ایرانی اعطا کرد.

راجانوشیروان با بیان اینکه نیازی به انعقاد تفاهم نامه جدید در زمینه گردشگری نیست، اضافه نمود: از آنجا که رابطه ایران و مالزی رابطه ای دیرینه است و به دلیل تحریم ها این روابط کاهش یافت، بنابراین درصدد هستیم که با افزایش روابط و احیای تفاهم نامه هایی که از قبل در این زمینه میان دو کشور امضا شده گردشگری در این راستا را رونق بخشیم.به گفته سفیر مالزی در ایران، مالزی فستیوال های بسیاری را در تمام ماه های سال برگزار می نماید که فستیوال های موسیقی، رالی و خرید با تخفیف های زیاد که مورد علاقه ایرانیان است، از جمله آنها است و از این طریق نیز گردشگران زیادی را برای سفر به مالزی ترغیب می نماید؛ چیزی که ایران نیز می تواند با استفاده از معرفی بعضی قابلیت های خود از آن بهره مند گردد.

کشور مالزی به عنوان یکی از کشورهای مطرح جهان در زمینه گردشگری با اینکه بازار خوبی برای گردشگران جهان است، باز هم سیاست های تشویقی برای ورود هرچه بیشتر گردشگران مشتاق به کشورش را دنبال می نماید و به همین دلیل جایزه منتخب بهترین آژانس مسافرتی و دیگر زمینه های فعالیت گردشگری را تعریف نموده است. بنا به گفته سفیر مالزی در ایران، تعداد کمی از مالزیایی ها، ایران و قابلیت های گردشگری اش را می شناسند که جا دارد سفارت ایران در مالزی در این راستا و برای شناساندن ایران و ترغیب گردشگران این کشور برای سفر به ایران، برنامه ریزی و فعالیت کند.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 407

به "خبرنگاران و دریافت جایزه بهترین کارگزار غرب آسیا از دستان سفیر مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران و دریافت جایزه بهترین کارگزار غرب آسیا از دستان سفیر مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید