تحلیل داستان وانویلد کاوا اثر آیزاک باشویس سینگر در رادیو نمایش

به گزارش تور ایتالیا ارزان، تهران (پانا) - امشب در برنامه هزارتوی داستان رادیو نمایش، تحلیل داستان وانویلد کاوا اثر آیزاک باشِویس سینگر نویسنده لهستانی تبارِ آمریکایی که او را شاخص ترین صد ای قرن بیستم می دانند را خواهید شنید.

تحلیل داستان وانویلد کاوا اثر آیزاک باشویس سینگر در رادیو نمایش

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، آیزاک باشویس سینگر مثل بسیاری از یهودی های لِهِستان، تعدادی از اعضای خانواده و دوستانش را در جنگ دوم جهانی از دست داد و پس از کوچ ها و مهاجرت های اجباری، در آمریکا ماندگار شد. فارغ از مرزهای جهان، زبان مادری اش را وطن خود دانست و تمام داستان هایش را به زبان ییدیش نوشت گرچه این زبان به قول خودش مخاطب چندانی نداشت، بااین حال این شانس را داشت که داستان هایش به زبان انگلیسی و سپس به پنجاه وهشت زبان جهان ترجمه شده و درنهایت در سال 1978 جایزه نوبل ادبیات را برایش به ارمغان بیاورد.

امشب بیستم خرداد، ساعت 21، در برنامه هزارتوی داستان،بهناز بستاندوست داستان وانویلد کاوا نوشته آیزاک باشویس سینگر را روایت نموده و در بخش کارشناسی همراه با کیهان بهمنی به تحلیل و آنالیز این اثر خواهند پرداخت.گویندگی زندگینامه سینگر را رضا عمرانی روایت نموده و تهیه کنندگی آن برعهده ژاله محمدعلی است. همچنین بازپخش این برنامه دوشنبه 24خرداد ساعت 21 از رادیو نمایش است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1883

به "تحلیل داستان وانویلد کاوا اثر آیزاک باشویس سینگر در رادیو نمایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیل داستان وانویلد کاوا اثر آیزاک باشویس سینگر در رادیو نمایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید