تبدیل ماسک و تجهیزات حفاظتی شخصی به جایگاه مدرسه

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سرویس سلامت ملی(NHS) در حال استفاده از فناوری جدیدی است که تجهیزات حفاظتی شخصی(PPE) مانند ماسک و روپوش استفاده شده طی همه گیری را به پلاستیک برای ایجاد جایگاه های مدرسه و سایر محصولات تبدیل می نماید.

تبدیل ماسک و تجهیزات حفاظتی شخصی به جایگاه مدرسه

ماشین آلات فراوری شده توسط شرکت Thermal Compaction Group مستقر در کاردیف می توانند در مدت زمان یک ساعت کیسه های حاوی تجهیزات حفاظتی شخصی را به بلوک های پلاستیکی عظیم و قابل استفاده مجدد تبدیل نمایند.

سپس می توان این بلوک های سه فوتی را جمع آوری و پردازش کرد و مواد خام را برای فراوری مجموعه ای از محصولات دیگر از جمله جعبه ابزار تهیه کرد.

این فناوری به طور خاص برای فشرده سازی پلی پروپیلن(پلاستیکی که معمولاً در تجهیزات حفاظتی شخصی استفاده می گردد) طراحی شده است و اندازه زباله را حدود 85 درصد کاهش می دهد.

دستگاه های گرمایش حرارتی در پنج بیمارستان سرویس سلامت ملی نصب شده است. آنها در نظر دارند تا این ابزار را در 11 بیمارستان دیگر نیز نصب نمایند.

طبق نظرسنجی از 4 هزار و 500 نفر از دارندگان تجهیزات حفاظتی شخصی که توسط tradewaste.co.uk اجرا شده است، روزانه حدود 53 میلیون ماسک یکبار مصرف در انگلستان استفاده می گردد و این معادل فراوری حدود 55 هزار تن زباله است که در طول سال گذشته فراوری می شد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1777

به "تبدیل ماسک و تجهیزات حفاظتی شخصی به جایگاه مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل ماسک و تجهیزات حفاظتی شخصی به جایگاه مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید