برگزاری مراسم ورزش دسته جمعی در ترکمنستان با وجود کرونا

به گزارش تور ایتالیا ارزان، مقامات ترکمنستان روز سه شنبه به مناسبت روز جهانی بهداشت مراسم ورزش دسته جمعی با شرکت هزاران نفر و بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار کردند.

برگزاری مراسم ورزش دسته جمعی در ترکمنستان با وجود کرونا

مراسم ورزش دسته جمعی در عشق آباد، پایتخت ترکمنستان در حالی برگزار شد که بسیاری از کشورهای جهان تدابیر سخت گیرانه ای را برای مقابله با شیوع ویروس جدید کرونا به اجرا گذاشته اند. ترکمنستان مانند کره شمالی از معدود کشورهایی است که به طور رسمی موردی از ابتلا به این ویروس در آن گزارش نشده است.

تلویزیون دولتی ترکمنستان سه شنبه شب تصاویری از صدها نفر از شهروندان این کشور را نشان داد که در حال دوچرخه سواری دسته جمعی در عشق آباد بودند. تصاویری از کارکنان بخش بهداشت و درمان ترکمنستان نیز در حال نرمش در داخل و خارج ساختمان های دولتی پخش شد.

بنا به اعلام تلویزیون دولتی ترکمنستان بیش از هفت هزار نفر در سراسر این کشور در مراسم دوچرخه سواری دسته جمعی روز سه شنبه شرکت کردند.

ترکمنستان در حالی تا به امروز موردی از ابتلا به بیماری کووید 19 گزارش نکرده است که در همسایگی ایران واقع شده است. آمار رسمی در ایران نشان می دهد که تا به امروز بیش از 3800 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری همه گیر جان خود را از دست داده اند.

کارشناسان اغلب آمار دولت ترکمنستان در حوزه های مختلف از جمله بهداشت و اقتصاد را زیر سوال می برند.

نشریه وقایع ترکمنستان (Turkmenistan Chronicle) که یکی از معدود منابع خبری ترکمن زبان در خارج از این کشور است، پیش از این گزارش داده بود که رسانه های ترکمنستان اجازه استفاده از عبارت ویروس کرونا را ندارند.،یورونیوز

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1133

به "برگزاری مراسم ورزش دسته جمعی در ترکمنستان با وجود کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم ورزش دسته جمعی در ترکمنستان با وجود کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید