بازار سهام همچنان سرخ پوش، مذاکرات وین بورس را منفی کرد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران، شاخص کل بورس در میانه بازار با حدود 10 هزار افت (0.77 درصد) در کانال یک میلیون و 366 هزار واحد قرار گرفته است. شاخص هم وزن نیز پابه پای شاخص کل افت دارد و در حال حاضر 0.55 درصد منفی است. در حالی که تقریبا تمامی گروه ها با افت روبرو هستند نمادهای فولاد، شبندر، خودرو و فملی در صدر منفی های بازار هستند.

بازار سهام همچنان سرخ پوش، مذاکرات وین بورس را منفی کرد

علی عصاری، کارشناس بازار سهام گفت: بازار امروز کار خود را با عدد به نسبت کم منفی آغاز کرد. اندکی بعد مثبت و مجدد منفی شد. مذاکرات وین همچنان یکی از محرک های اصلی بازار است. با توجه به اخبار ضد و نقیضی که روز گذشته از وین مبنی بر احتمال حصول توافقات مخابره شده تاثیر آن بر قیمت دلار سبزه میدان مشاهده شد.

وی ادامه داد: بازار سهام به خبر مذاکرات وین واکنش نشان داد و منفی شد. احتمالا این افت مدتی ادامه دار است اما با انتشار خبرهای اصلی و ثبات شرایط، بازار مثبت به کار خود ادامه می دهد. با توجه به حجم منفی ها تا میانه بازار بعید است در انتهای روز بورس برگردد. اما شاید در هفته آینده شرایط بازار بهترگردد. البته به شرط اینکه اخبار خوبی به وسیله سیاسیون به بازار مخابره گردد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2146

به "بازار سهام همچنان سرخ پوش، مذاکرات وین بورس را منفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار سهام همچنان سرخ پوش، مذاکرات وین بورس را منفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید