این دستگیره درب خودش را ضدعفونی می نماید

به گزارش تور ایتالیا ارزان، یک دستگیره درب جدید با بهره گیری از قابلیت اینترنت اشیا می تواند پس از هر بار استفاده به صورت اتوماتیک خود را ضد عفونی کند و می تواند راه حلی خوب برای برطرف نگرانی نسبت به شیوع کووید-19 به وسیله سطوح پراستفاده باشد.

این دستگیره درب خودش را ضدعفونی می نماید

همه گیری بیماری کووید-19 بیش از یک سال است که مردم سراسر دنیا را درگیر نموده است و مردم به شدت نگران همه سطوحی هستند که لمس می نمایند، به خصوص سطوحی که در مکان های عمومی هستند و به دفعات توسط افراد مختلف لمس می شوند. دستگیره درب ها هم یکی از این سطوح است، چرا که افراد زیادی آنها را لمس می نمایند و چاره ای هم نیست.

بعضی کسب و کارها در حال آنالیز ساخت و نصب درب بازکن هایی هستند که بتوان با استفاده از پا درب ها را باز کرد، اما آنها زمان بر و گران هستند. اما اکنون یک شرکت جدید به نام Tweaq راهی ابتکاری برای این امر ارائه داده است و آن، دستگیره ای موسوم به تاچ 1 است که پس از هر بار استفاده، خود را ضدعفونی می نماید.

این شرکت می گوید: ما با تاچ 1 یک روش کاملاً نوآورانه بهداشتی را به وجود آورده ایم. یک محلول بهداشتی ضد عفونی نماینده قوی همراه این دستگیره است که به فناوری اینترنت اشیا(IoT) مجهز است و نصب آن آسان است و به نگهداری خاصی احتیاج ندارد.

دستگاه این شرکت از یک دستگیره تشکیل شده است که پس از باز شدن درب و رها شدن، یک حلقه مکانیکی پر از مواد ضدعفونی نماینده تمام آن را تمیز می نماید. این شرکت می گوید این دستگیره منحصر به فرد، 99 درصد باکتری ها و ویروس ها را در کمتر از سه ثانیه از بین می برد.

مهم تر اینکه نصب این دستگیره بر روی همه درب ها بدون تغییر در ساختار آنها ممکن و آسان است. این دستگیره با یک باتری لیتیومی کار می نماید که حدود 1000 بار استفاده را با هر بار شارژ فراهم می نماید و هنگامی که شارژ باتری کم گردد، به وسیله یک اپلیکیشن به مسئولان هشدار می دهد. البته این باتری برای هر بار شارژ مجدد یا تعویض باید به شرکت سازنده برگردانده گردد.

قیمت یک جفت از تاچ 1 حدود 550 دلار است و هر بار تعویض باتری 20 دلار هزینه دارد. تاچ 1 از تاریخ 9 ژوئیه در دسترس عموم قرار می گیرد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1744

به "این دستگیره درب خودش را ضدعفونی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این دستگیره درب خودش را ضدعفونی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید