اوبر 3700 کارمندش را اخراج می نماید

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از تلگراف، اوبر به دلیل پیامدهای مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا 3700 نفر از کارمندانش را اخراج می نماید.

اوبر 3700 کارمندش را اخراج می نماید

این شرکت آمریکایی اعلام نموده برای کاهش 14 درصدی هزینه ها، مجبور به کاهش نیروی انسانی خود شده است. این شرکت کارمندان بخش خدمات پشتیبانی مشتریان و تیم های استخدامی خود را کاهش می دهد. همچنین دارا خسروشاهی مدیر ارشد اجرایی اوبر نیز از به جامانده دستمزد خود در 2020 میلادی چشم پوشی می نماید.

خسروشاهی در ایمیلی به کارمندان اوبر نوشت: تغییرات سخت تری در دو هفته آینده در پیش است.

کاهش نیروی انسانی بخشی از برنامه اوبر برای کم کردن هزینه های عملیاتی در واکنش به چالش مالی و عدم قطعیتی است که در نتیجه شیوع کووید19 به وجود آمده است.

همچنین این شرکت تصمیم دارد 180 مرکز سرویس برای رانندگان را تعطیل کند. در این مراکز کارمندان با رانندگان و کاربران اپلیکیشن اوبر ارتباط برقرار می کردند.

در کنار این موارد، در ماه آوریل این شرکت پیش بینی خود از درآمد سالانه را کاهش داد. پیش از این اوبر تخمین می زد درآمد شرکت در 2020 میلادی به 16 تا 17 میلیارد دلار برسد و در انتها سال به سودآوری دست یابد. اما اکنون تحلیل ها حاکی از آن است که درآمد اوبر در امسال به 14.4 میلیارد دلار می رسد و زیاندهی شرکت همچنان پا برجا خواهد بود.

این خبر در حالی منتشر می گردد که شرکت تاکسی اینترنت لیفت نیز هفته گذشته خاطرنشان کرد 17 درصد نیروی کار خود را اخراج می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1203

به "اوبر 3700 کارمندش را اخراج می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوبر 3700 کارمندش را اخراج می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید