کماندوز 3 برای کامپیوتر بازسازی و دوباره عرضه می گردد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، شرکت ریلایت (Raylight Games) اعلام نمود که بازی کماندوز 3 (Commandos 3) برای کنسول های نسل 8، کامپیوتر و نینتندو سوییچ ریمستر خواهد شد. این بازی به صورت دیجیتال و فیزیکی عرضه خواهد شد. نکته اینجاست که کماندوز 3 روی اشتراک گیم پس (Game Pass) نیز حضور خواهد داشت.

کماندوز 3 برای کامپیوتر بازسازی و دوباره عرضه می گردد

بازی کماندوز 3 در سبک استراتژی و همزمان (Real Time) است. این بازی در ابتدا در سال 2003 برای کامپیوتر عرضه شد. حال این ریمستر به طور کامل این عنوان را به روز نموده است. شما در این بازی باید لشکر خود را در مبارزات واقعی جنگ جهانی دوم راهنمایی کنید. تمرکز اصلی بازی روی مبارزه است. به همین علت باید بسیار هوشمندانه عمل کنید.

در این نسخه ریمستر جلوه های سه بعدی بازی به طور کامل بازسازی شده است. همینطور اینکه بحث هوش مصنوعی نیز بهتر شده تا کاربران قدیمی بودن بازی را احساس نکنند. رابط کاربری بازی نیز نسبت به قبل تغییر زیادی نموده است. در ابتدای بازی نیز تعدادی موارد آموزشی قرار داده شده تا بازیکنان با فرایند آن آشنا شوند.

یکی از نکات مهم این بازی داستان آن است. به این معنی که تمام مراحل بازی دارای داستان بوده و بر اساس وقایع جنگ جهانی دوم است. همینطور اینکه در نسخه ریمستر بخش آنلاین نیز وجود دارد. با استفاده از آن بازیکنان می توانند با یکدیگر رقابت نموده و از آن لذت ببرند.

در این مدت توجه کمی به سبک استراتژی شده است. این با اینحال است که سبک استراتژی در حدود 20 سال گذشته هواداران بسیاری داشته است. حال با توجه به اینکه عناوین نو فراوری نمی شوند، بازسازی عناوین قدیمی نیز جالب است. به علت اینکه در آن موقع تعدادی از بازی های بسیار خوب در سبک استراتژی بودند.

بعضی از عناوین حقیقتاً احتیاج به یک بازسازی ندارند. البته کماندوز 3 جزو این دسته نیست. در سال 2003 تکنولوژی چندان پیشرفته نبود. به همین علت این بازی با بازسازی کامل می توان یک تجربه خوب را به کاربران ارائه دهد. اینطور که به نظر می رسد شرکت سازنده کوشش نموده تا بازی اصالت خود را حفظ کند.

در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده و تریلر رونمایی Commandos 3 HD Remaster را ببینید.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2285

به "کماندوز 3 برای کامپیوتر بازسازی و دوباره عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کماندوز 3 برای کامپیوتر بازسازی و دوباره عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید