کاهش محدودیت های سفر در 87 مقصد گردشگری دنیا

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به نقل از تراول دیلی نیوز، آغاز مجدد گردشگری در سراسر دنیا کلید خورده است؛ زیرا تعداد فزاینده ای از مقاصد گردشگری دنیا محدویت های سفر مربوط به کووید 19 را کاهش داده و با واقعیت زندگی جدید با کرونا کنار آمده اند. مطابق آخرین تحلیل های سازمان دنیای گردشگری، 40 درصد از کل مقاصد گردشگری دنیا، محدودیت های سفر پس از شیوع ویروس کرونا را کاهش داده اند.

کاهش محدودیت های سفر در 87 مقصد گردشگری دنیا

آژانس تخصصی دنیاگردی سازمان ملل از آغاز بحران شیوع ویروس کرونا تا امروز پاسخ های دنیای به بروز این بحران را آنالیز می نماید. براساس آخرین نتایج به دست آمده، 87 مقصد گردشگری بین المللی محدودیت های سفر خود را کاهش داده اند.

البته فقط چهار مورد از آنها تمام محدودیت های سفر را برداشته اند و مابقی با حفظ بعضی اقدامات مانند بسته شدن جزئی مرزها، محدودیت های سفر را کاهش داده اند. گزارش ها نشان می دهد، 115 مقصد معادل 53 درصد از کل مقاصد گردشگری دنیا همچنان مرز های خود را به صورت کامل به روی گردشگران بین المللی بسته اند.

راه اندازی مجدد و مسئولانه گردشگری امکان پذیر است

زوراب پولولیکا شویلی دبیرکل سازمان دنیای گردشگری گفت: آغاز مجدد گردشگری می تواند با مسئولیت پذیری و به شکلی انجام گردد که سلامت عمومی را حفظ و در عین حال از مشاغل و معیشت مردم حمایت کند. با ادامه یافتن کاهش محدودیت های سفر در مقاصد گردشگری، همکاری های بین المللی اهمیت ویژه ای پیدا می نماید. به این ترتیب، گردشگری دنیای می تواند اعتماد و اطمینان مردم را به دست بیاورد.

لازم به ذکر است؛ طبق آنالیز های سازمان دنیای گردشگری، ویروس کرونا تا سرانجام ماه می باعث از دست رفتن 320 میلیارد دلار درآمد صنعت گردشگری شده است و این مقدار خسارت مالی، 3 برابر هزینه بحران دنیای مالی 2009 است.

منبع: گردشبان
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1329

به "کاهش محدودیت های سفر در 87 مقصد گردشگری دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش محدودیت های سفر در 87 مقصد گردشگری دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید