تور روسیه: کانادا: تحریم های روسیه غیر قابل قبول است

به گزارش تور ایتالیا ارزان، وزارت خارجه کانادا تصمیم مسکو برای ممنوعیت ورود 9 مقام کانادایی به روسیه را بی اساس و غیر قابل قبول عنوان نمود.

تور روسیه: کانادا: تحریم های روسیه غیر قابل قبول است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت خارجه کانادا تحریم های روسیه علیه افراد کانادایی از جمله اعضای دولت را غیر قابل قبول و بی اساس دانست.

وزارت خارجه کانادا خاطرنشان کرد: ما از تصمیم مسکو برای ممنوعیت ورود 9 کانادایی به روسیه به تلافی تحریم های کانادا در 24 مارس مطلع هستیم. این تحریم ها بی اساس و غیر قابل قبول هستند.

امور جهانی کانادا به خبرگزاری تاس گفت: ما به شدت نگران وخیم تر شدن شرایط حقوق بشر در روسیه و کاهش فضای جامعه مدنی و صداهای مستقل هستیم.

روز گذشته، سخنگوی وزارت خارجه روسیه از تحریم 9 شهروند کانادایی از سوی این کشور، به علت سیاست های ضد روسی آنها اطلاع داد و گفت: این اقدام مسکو در حقیقت در پاسخ به تحریم های غیرقانونی دولت کانادا است که در روز 24 مارس 2021 علیه شهروندان فدراسیون روسیه و به بهانه ادعای آزار و اذیت الکسی ناوالنی شهروند روسیه اعمال شده است.

زاخارووا بعلاوه گفت: مسکو آماده توسعه روابط با اوتاوا بر اساس احترام متقابل است و این موضوع با تاکید بر همکاری در زمینه منافع دوجانبه و روابط تجاری صورت خواهد گرفت.

پیشتر، کانادا در ماه مارس 9 مقام روسی را به بهانه نقض سیستماتیک حقوق بشر در روسیه تحریم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2110

به "تور روسیه: کانادا: تحریم های روسیه غیر قابل قبول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: کانادا: تحریم های روسیه غیر قابل قبول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید