چروک صورت خود را با پوست پرتقال محو کنید

به گزارش تور ایتالیا ارزان، هرگز پوست پرتقال را دور نندازید، شما با یک پوست پرتقال می توانید برترین ماسک ضد چروک صورت را درست کنید.

چروک صورت خود را با پوست پرتقال محو کنید

از بین بردن چروک با پوست پرتقال را جزو روتین پوستی خود قرار دهید. پوست پرتقال منبع کاملی از مواد مغذی و آنتی اکسیدان است. ممکن است بعضی از افراد احساس نمایند ساخت یک ماسک با پوست پرتقال کار بی فایده ای است اما این ماسک برای تقویت پوست و جوانسازی آن بی نظیر است. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

فواید ماسک پرتقال و خواص پوست پرتقال

تندی پوست پرتقال و سایر مرکبات تازه فواید بسیار زیادی برای سلامتی دارد یکی از این فواید از بین بردن چروک با پوست پرتقال است. پوست پرتقال سرشار از فیبر، ویتامین C، فولات، ویتامین B6، کلسیم و … است. از فواید پوست پرتقال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جلوگیری از ابتلا به بیماری های مختلف
  • جلوگیری از سرطان
  • اسانس موجود در پوست پرتقال دارای خواص ضد التهابی است که قدرت ایمنی بدن را تقویت می نماید.
  • پوست پرتقال به هیدراته نگه داشتن پوست یاری می نماید و در نتیجه از افتادگی زودرس پوست جلوگیری می نماید بنابراین از بین بردن چروک با پوست پرتقال ممکن است.

از بین بردن چروک با پوست پرتقال

  • پوست پرتقال با خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد، باعث از بین بردن چین و چروک می گردد و از پیری زودرس جلوگیری می نماید.
  • پوست پرتقال یک لایه بردار قوی است که به درخشندگی پوست ما یاری می نماید.
  • پوست پرتقال دارای میزان زیادی ویتامین C و کلسیم است که باعث سلامت، جوانی و طراوت پوست شما می گردد.

انواع مختلف ماسک با پوست پرتقال

ماسک پرتقال و ماست

پوست پرتقال را خشک کنید و پودری از آن درست کنید، آن را به نسبت مساوی با ماست کم چرب مخلوط کنید و به خوبی ترکیب کنید. چند قطره آب لیمو به مواد اضافه کنید. سپس این مخلوط را به مدت 15 تا 30 دقیقه روی پوست خود نگه داشته و یعد از آن با آب ولرم بشویید. برای تماشا نتیجه، در هفته 2 الی 3 بار از این ماسک بهره ببرید.

ماسک پرتقال و عسل

اگر پوست خشک یا مختلطی دارید، با ماسک عسل و پوست پرتقال، پوستی شاداب و با طراوت برای خود ایجاد کنید. برای تهیه این ماسک کافی است میزانی پوست پرتقال را با عسل مخلوط نموده و به صورت خود بمالید سپس با آب ولرم بشویید. اگر می خواهید علایم پیری را چند سال دیر تر ببینید به مطلب این ماسک با مواد در دسترس، اکسیر زیبایی است مراجعه کنید.

ماسک پوست پرتقال و روغن زیتون

روغن زیتون برای پوست صورت خواص زیادی دارد، البته اگر با پوست پرتقال مخلوط گردد خواص آن چند برابر می گردد. اگر پوست خشک یا با حالت کشیده شده دارید، حتما از ماسک پوست پرتقال و روغن زیتون بهره ببرید.

طرز تهیه

برای تهیه آن ضروری است پوست پودر شده پرتقال را با یک قاشق روغن زیتون مخلوط کنید و روی صورت خود بمالید. اگر پوستی چرب دارید، میزانی آب لیموی تازه را به ترکیبات اضافه کنید و آن را به مدت نیم ساعت روی پوست خود باقی بگذارید.

نکته مهم

حتما قبل از مصرف این ماسک برای جلوگیری از حساسیت، میزانی از آن را روی قسمت کوچکی از دست خود امتحان کنید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب ترفندهای آرایشی فوق العاده مجذوب کننده را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 12 آذر 1401 بروزرسانی: 12 آذر 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2360

به "چروک صورت خود را با پوست پرتقال محو کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چروک صورت خود را با پوست پرتقال محو کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید