وزیر امور اروپایی آلمان درباره عواقب تحریم های مالی علیه روسیه هشدار داد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرنگاران: وزیر مشاور دولت آلمان در امور اروپایی درباره عواقب تحریم های مالی علیه روسیه بخصوص برای یونان بحران زده هشدار داد.

وزیر امور اروپایی آلمان درباره عواقب تحریم های مالی علیه روسیه هشدار داد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نقل از نشریه بیلد مایکل روت، وزیر مشاور دولت آلمان در امور اروپایی درباره تحریم های اقتصادی و سیاسی علیه روسیه هشدار داده و توضیح داد که یونان می تواند از این تحریم ها آسیب سختی ببیند.

وی همچنین با اشاره به اینکه یونان در سال نه از حضور دو میلیون توریست آلمانی بلکه از حضور حدود یک میلیون توریست روسی سود می برد گفت: اگر توریست های روسی دیگر به یونانی که در شرایط اقتصادی و اجتماعی وخیمی قرار گرفته است نیایند بنابراین ما نباید تعجب کنیم که سیاستمداران یونانی به اروپا روی آورده و از این اتحادیه درخواست حمایت های اقتصادی بیشتری نمایند.

این وزیر آلمانی اضافه نمود: من در این باره هشدار می دهم که در شرایطی وارد شویم که نه موفقیت های مد نظر ما را به همراه دارد و نه یک حس همبستگی با کشورهای عضو اتحادیه اروپا را ایجاد می نماید که در صورت تحریم های اقتصادی روسیه آسیب بیشتری می بینند.

وزیر امور خارجه آلمان نیز درباره عواقب تحریم های اقتصادی علیه روسیه هشدار داده و روز دوشنبه در دوسلدورف گفت که یک جنگ اقتصادی با روسیه بخصوص به غرب آسیب می رساند.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 412

به "وزیر امور اروپایی آلمان درباره عواقب تحریم های مالی علیه روسیه هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر امور اروپایی آلمان درباره عواقب تحریم های مالی علیه روسیه هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید