هرج و مرج در ایتالیا به خاطر محدودیت در سفر ملی پوشان شاغل در سری A

به گزارش تور ایتالیا ارزان، محدودیت هایی که مقامات سازمان های بهداشتی و سلامت در ایتالیا برای جلوگیری از شیوع کرونا در این کشور در نظر گرفته اند، باعث ایجاد دردسرهایی برای ملی پوشان شاغل در سری A شده است.

هرج و مرج در ایتالیا به خاطر محدودیت در سفر ملی پوشان شاغل در سری A

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، با فرا رسیدن بازی های ملی ماه نوامبر بازیکنان ملی پوش شاغل در تیم های باشگاهی آماده بازگشت به کشورهای خود و همراهی تیم های ملی شان می شوند. در این میان اما فوتبالیست های ملی پوش شاغل در ایتالیا با دردسرهایی برای حضور در اردوی تیم های ملی شان روبرو هستند که آن به خاطر محدودیت های در نظر گرفته شده برای مسافرت شهروندان و ساکنان ایتالیا از سوی مقامات بهداشتی و سلامت این کشور به منظور جلوگیری از شیوع کرونا بوده است.

به عنوان نمونه بازیکنان تیم های فیورنتینا، جنوا، رم، ساسولو و اینتر برای حضور در اردوی تیم های ملی شان با مسائلی روبرو شده اند چرا که در شهرهای محل سکونت آنها معیارهای سختگیرانه تری برای تردد افراد در نظر گرفته شده است. به همین دلیل تنها چند بازیکن ایتالیایی توانسته اند از ابتدای اردوی آتزوری در زمین تمرینی کوورچانو تمرینات شان را شروع نمایند. سایر بازیکنان قرار است فردا (چهارشنبه) وارد اردو شوند و گروه سوم هم که هنوز قرنطینه هستند و اجازه حضور در اردو را ندارند، البته در میان آنها ممکن است افرادی باشند که بعد از 10 روز قرنطینه و منفی شدن تست شان به اردو ملحق شوند. مارکو فراری، دومنیکو براردی و مانوئل لوکاتلی فردا وارد فلورنس (محل کمپ تیم ملی فوتبال ایتالیا) می شوند. آلساندرو باستونی و روبرتو گالیاردینی دو بازیکن تیم فوتبال اینتر هم از مقامات بهداشت محلی مجوز گرفته اند چرا که به تازگی دوره قرنطینه ابتلا به کرونا را پشت سر گذاشته اند. در همین حال اما دو هم تیمی آنها نیکولو بارلا و دانیلو دآمبروزیو هنوز در خانه های خود قرنطینه هستند.

بازیکنان ملی پوش غیرایتالیایی شاغل در سری A هم مسائلی داشته اند. به عنوان مثال روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر به لطف بهره مندی از امکان سفر با جت شخصی توانسته نظر مقامات بهداشت محلی را جلب کند و به کشور برگردد اما بازیکنانی مانند نیکلا میلنکوویچ و دوسان ولاهوویچ اجازه خروج از فلورانس برای حضور در اردوی تیم ملی صربستان را پیدا ننموده اند.

این ماجرا مسائل جانبی هم مانند مطرح شدن بحث بی عدالتی در میان ملی پوشان شاغل در فوتبال ایتالیا را به وجود آورده است و به همین دلیل جوزپه ماروتا، مدیراجرایی باشگاه اینتر از وزیر ورزش ایتالیا درخواست نموده که به این ماجرا وارد گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1430

به "هرج و مرج در ایتالیا به خاطر محدودیت در سفر ملی پوشان شاغل در سری A" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرج و مرج در ایتالیا به خاطر محدودیت در سفر ملی پوشان شاغل در سری A"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید