مظنه قیمتی مناطق لوکس نشین پایتخت چند؟

به گزارش تور ایتالیا ارزان، مظنه قیمتی خرید و فروش ملک در مناطق لوکس نشین بر اساس بعضی از فایل های عرضه شده از سوی فروشندگان رصد شد.

مظنه قیمتی مناطق لوکس نشین پایتخت چند؟

به گزارش دنیای اقتصاد، در آنالیز فایل های عرضه شده در بازار مسکن هم فایل های اصطلاحا سبز (قیمت های متعارف) و هم فایل های قرمز (نرخ های غیرمتعارف) از سوی فروشندگان و مالکان پیشنهاد شده است.

نگاهی به تعدادی از فایل هایی که از سوی بعضی مالکان در مناطق یک، 2 و 3 به عنوان مناطق لوکس برای فروش عرضه شده، حاکی از آن است که سهم واحد های مسکونی با نرخ های متعارف عموما بیش از نرخ های غیرمتعارف است.

رصد قیمت های پیشنهادی فروشندگان در سه منطقه لوکس شهر تهران نشان می دهد، بخش قابل توجهی از نرخ های پیشنهادی در محدوده قیمتی 45 تا 70 میلیون تومان در هر مترمربع قرار دارند که متناسب با منطقه، محله و عمر بنا متغیر است.

به اعتقاد بعضی واسطه های ملکی فعال در مناطق لوکس شهر تهران، در امسال قیمت ها در این مناطق حداقل ثابت مانده و تحت تاثیر ثبات نسبی در بازارها، وارد دوره هیجانی نشده است.

بعضی فعالان خرید و فروش مسکن در مناطق لوکس نشین پایتخت بر این باورند قیمت مسکن در امسال یک ثبات نسبی را طی کند و حتی در صورت تحولات مثبت بین المللی و کاهش ریسک های مالی، قیمت ها تا حدی فرایند کاهشی هم به خود بگیرند.

منبع: فرارو
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1793

به "مظنه قیمتی مناطق لوکس نشین پایتخت چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظنه قیمتی مناطق لوکس نشین پایتخت چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید