مردم از رفتن به ارمنستان برای واکسن پشیمان شدند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی گفت: با توجه به اعمال قانون تازه در ارمنستان برای واکسیناسیون مسافران که باید حداقل 10 روز بمانند و بعد واکسن دریافت نمایند، شاهد کاهش تعداد سفر ها به ارمنستان هستیم و حدود 40 درصد مسافران سفر خود را لغو نموده اند.

مردم از رفتن به ارمنستان برای واکسن پشیمان شدند

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش ایلنا، حرمت الله رفیعی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی با اشاره به تعطیلات پیش رو در عید قربان گفت: قیمت تور ترکیه با توجه به هتل مرکز اقامت و خدماتی که ارائه می دهد، فرق دارد. ضمن آنکه قیمت را بازار عرضه و تقاضا معین می نماید. این روز ها به واسطه تعطیلات پیش رو قیمت ها افزایش یافته درحالی که هنوز هم به اعتقاد ما، قمیت ها مناسب است.

وی ادامه داد: قیمت بلیت ایرلاین های خارجی از حدود 8 میلیون تومان آغاز می گردد و بسته به ایرلاین و خدماتی که ارائه می دهد، فرق دارد. در این میان گاهی پرواز های چارتر که با جایگاه خالی پرواز می نمایند نرخ ها را پایین تر می دهند. به طور مثال هفته پیش پرواز استانبول به تهران 80 هزار تومان فروخته می شد. اما با توجه به تعطیلات پیش رو و بازار عرضه و تقاضا، قیمت ها تغییر نموده است.

رفیعی گفت: پیش بینی می کنم که تور های Uall ترکیه تا سقف 18 میلیون تومان برود، اما واقعیت این است که تور همان هتل که چنین قیمتی دارد، شب عید با نرخ 40 میلیون تومان بود. در روز های قبل از کرونا که ارز تا این میزان گران نشده بود هم نرخ تور ترکیه با همان خدمات حدود 25 میلیون تومان بود. حتی می توان گفت اکنون این تور ها با زیان فروخته می گردد. قیمت تور های ترکیه از 6، 7 میلیون تومان تا 17 میلیون تومان در آخر هفته جاری است.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی درخصوص برگزاری تور های ارمنستان هم گفت: با توجه به اعمال قانون تازه در ارمنستان برای واکسیناسیون مسافران که باید حداقل 10 روز بمانند و بعد واکسن دریافت نمایند، شاهد کاهش تعداد سفر ها به ارمنستان هستیم و حدود 40 درصد مسافران، سفر های خود را لغو نموده اند.

وی اضافه نمود: حجم مسافران ارمنستان کم شده است. زمینی حدود هزار نفر و همراه با تور هم هفته ای حدود 450 نفر می فرایند. در ارمنستان شرایط بدی وجود دارد و معلوم نیست واکسنی که تزریق می نمایند چیست. اقامت در خیابان و چنین وضعیتی که مسافران ایرانی در ارمنستان دارند، در شأن ایرانی ها نیست.

رفیعی درخصوص برگزاری تور های قطر 2021 هم گفت: هرچند جام جهانی قطر 2021 را پیش رو داریم و می توانیم تور هایی برای کیش تعریف کنیم و گردشگران قطر را به سمت کیش جذب کنیم، اما تا به امروز کار خاصی پیش نرفته و تور برای فروش تعریف نشده است. البته اکسپوی گردشگری هم در پیش است و امیدواریم اگر امکانات خوبی برای مسافران فراهم گردد، بتوانیم تور تعریف کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1920

به "مردم از رفتن به ارمنستان برای واکسن پشیمان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم از رفتن به ارمنستان برای واکسن پشیمان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید