تور کانادا: مرزهای کانادا در ماه سپتامبر به روی گردشگران باز می گردد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، طبق گزارش خبر کانادا مرزهای گردشگری کانادا در ماه سپتامبر باز شده و گردشگران می توانند با شرایط اعلام شده از طرف دولت کانادا وارد این کشور شوند. این تصمیم از طرف نخست وزیر کانادا در حال آنالیز بوده و جزییات آن به زودی اعلام خواهد شد. در ادامه بیشتر می خوانیم …

تور کانادا: مرزهای کانادا در ماه سپتامبر به روی گردشگران باز می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

از زمان شیوع گسترده ویروس کرونا بیش از یک سال است که به روی توریستان بسته و تنها کسانی که را دریافت نموده و برای موارد ویژه مانند ملاقات با اقوام نزدیک، موارد پزشکی و … اجازه ورود به این کشور را داشتند.

به تازگی خبری منتشر شد که برای توریستان کانادا را بسیار شادمان نماینده بود. به گزارش خبر کانادا و به نقل از گلوب اند میل نخست وزیر کانادا در حال آنالیز طرحی است که طی آن مرزهای توریستی کانادا باز و توریستان امکان سفر به این کشور را پیدا نمایند.

شرایط بازگشایی مرزهای توریستی کانادا

طبق اعلام خبر کانادا و به نقل از خبرگزاری واشنگتن پست جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در طی جلسه ای با وزیران استانی اعلام نموده که در صورت فرایند رو به رشد واکسیناسیون در کانادا مرزهای این کشور از ماه سپتامبر به روی توریستان باز خواهد شد.

بیشتر استان های این کشور از این تصمیم استقبال نموده و بازگشایی مرزها را یاری به رشد توریستی در کانادا می دانند. طبق این تصمیم تمامی توریستانی که ویزای کانادا و شرایط اعلام شده از طرف دولت این کشور را دارند می توانند به کانادا سفر نمایند.

بر همین اساس توریستانی اجازه ورود به کانادا را پیدا خواهند کرد که هر دو دوز واکسن های مورد تایید کانادا را دریافت نموده و کارت واکسیناسیون را داشته باشند. طبق فهرست واکسن های اعلام شده واکسن های بهارات، سینوفارم، سینوواک، گامالایا و کانسینو مورد تایید دولت کانادا نیستند اما طبق اعلام سازمان بهداشت کانادا کوشش بر این است که واکسن های بیشتری که مورد تایید سازمان بهداشت جهانی هستند در این فهرست قرار گرفته و در نهایت توریستان بیشتری امکان سفر به کانادا را داشته باشند.

توریستان بیشتر از کدام شهرهای کانادا تماشا می نمایند؟

خبر بازگشایی مرزهای توریستی کانادا بهانه ای شد برای مرور مقاصدی که در این کشور بیشتر مورد استقبال توریستان قرار گرفته اند.

کشور کانادا به اسم یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان علاوه بر بالا بودن کیفیت زندگی، داشتن حقوق شهفرایندی، پایین بودن آمار بیکاری و …، منظره ها طبیعی بکر و جاذبه های تاریخی شگفت انگیزی را در خود دارد.

5 شهر تورنتو، ونکوور، مونترال، کبک و آبشارهای نیاگارا بیشتری جاذبه های کانادا را در خود جای داده و به اسم محبوب ترین مقاصد در میان توریستان شناخته می شوند.

تورنتو بزرگترین شهر کانادا ست که خاص ترین جاذبه های علمی و تفریحی این کشور را در خود جای داده است. بعلاوه وجود بناهای قدیمی در کنار سازه های نو چهره ای مجذوب کننده به تورنتو بخشیده است. مرکز علوم انتاریو با تفریحاتی که هوش توریستان را به چالش می کشد، برج CN به اسم نماد تورنتو، موزه رویال انتاریو، عمارت قدیمی کاسالوما و کلبیسای سنت پاول از جاذبه های توریستی تورنتو به تعداد می فرایند.

شهر ونکوور هم با داشتن شبه جزیره زیبای گرانویل آیلند، کوه گروز و تفریحات فوق العاده اش، ساحل خارق العاده کیت سیلانو، پارک استنلی با درختان سرسبز و پل معلق کاپیلانو در میان توریستان محبوب شده است.

مونترال به اسم دومین شهر پر جمعیت کانادا که به شهر فرانسوی زبان ها هم معروف است به سازه ها و معماری های مدرن شناخته می گردد. جالب اینکه تمام مراکز مهم این شهر به وسیله کانال های زیرزمینی به یکدیگر وصل بوده و رفت و آمد را برای شهفرایندان در فصل برف و سرما بسیار راحت تر می نمایند.

معماری شهری اروپایی، شهری با آب و هوای چهار فصل، برگزاری فستیوال های شاد و مهیج، جاذبه ای تاریخی ارزشمند و زیبا و در نهایت طبیعتی بکر و منحصربه فرد از دلایلی هستند که توریستان را به سوی کبک جذب می نمایند.

اما از تمام شهرهای توریستی کانادا که بگذریم، آبشارهای نیاگارا را به جرات می توان پر بیننده ترین جاذبه توریستی در این کشور دانست. آبشاری دو ملیتی که نیمی از آن در انتاریو کانادا و نیم دیگر آن در استان نیویورک ـمریکا قرار گرفته است. این آبشار بی نهایت زیبا و با عظمت سالانه بیش از 12 میلیون توریست را به سوی خود جذب می نماید.

کدام ایرلاین ها از تهران به کانادا پرواز دارند

اینکه با کدام ایرلاین ها می توان به کانادا پرواز کرد کاملا وابسته به شهر قصد شما در این کشور دارد. کانادا یکی از طولانی ترین پروازها از مبدا تهران دارد. پروازهای این راستا در حال معمولی 15 الی 17 ساعت به طول می انجامد.

از این رو تمامی پروازها به صورت غیرمستقیم و با یک یا چند توقف انجام می شوند. هواپیمایی ترکیش، قطر، امارات و لوفت هانزا از ایرلاین های فعال در راستا تهران به شهرهای مختلف کانادا هستند.

به اسم مثال پرئازهای تهران به مقصد مونترال به صورت زیر انجام می شوند:

هواپیمایی لوفت هانزا در راستا تهران - فرانکفورت - مونترال

هواپیمایی قطری در راستا تهران - دوحه - مونترال

هواپیمایی ترکیش در راستا تهران - استانبول - فرانکفورت - مونترال

هواپیمایی ایرفلوت در راستا تهران - مسکو - پاریس - مونترال

شما می توانید برای داشتن فهرست ایرلاین های فعال در راستا تهران کانادا را به همراه مناسب ترین قیمت با کارشناسان ما در واحد بلیط در ارتباط باشید.

تست PCR در سفر به کانادا

ارائه تست منفی PCR در پرواز رفت و برگشت در تمامی راستاها و در راستا کانادا در فرودگاه الزامیست. در واقع ارائه نتیجه منفی تست جز مدارک لازم برای سفر به تعداد می رود.

طبق قوانین که بعد از شیوع کرونا وضع شده ارائه تست PCR حتی برای توریستانی که هر دو دوز واکسن را دریافت نموده اند هم الزامی می باشد.

بیشتر بخوانید …

چگونه بلیط کانادا را مقرون به صرفه بخریم؟

با 6 جاذبه توریستی بی نظیر در تورنتو کانادا آشنا شوید

نکات مهم در رابطه با قیمت تور کانادا

چگونه بلیط کانادا را مقرون به صرفه بخریم؟

با 6 جاذبه توریستی بی نظیر در تورنتو کانادا آشنا شوید

برترین و معروفترین مراکز خرید تورنتو، کانادا

چگونه بلیط تهران مونترال را مقرون به صرفه بخریم؟

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1907

به "تور کانادا: مرزهای کانادا در ماه سپتامبر به روی گردشگران باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: مرزهای کانادا در ماه سپتامبر به روی گردشگران باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید