مراسم روز جهانی دانشجو در کانادا

به گزارش تور ایتالیا ارزان، هزاران نفر در سراسر کانادا، روز جهانی دانشجو را جشن گرفتند.

هزاران دانشجوی بین المللی در شهرهای کانادا به دور هم جمع شدند تا روز جهانی دانشجو روز آدینه در تاریخ 7 جولای را جشن بگیرد. این مراسم توسط موسسه Languages Canada برگزار گردید، موسسه ملی که بیش از 210 دوره زبان انگلیسی و فرانسوی را در سرتاسر کانادا ارائه می نماید.

مراسم روز جهانی دانشجو در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

جشن های روز دنیای دانشجو، در کل کانادا و به عنوان روشی برای به رسمیت شناختن ارزشی که دانشجویان بین المللی برای سیستم آموزشی، فرهنگ واقتصاد کانادا دارند، برگزار می گردد. مراسم سال جاری در 14 مکان از جمله کلگری، کیپ برتون، شارلوت تون، هالیفکس، لندن، مونترال، اتاوا، ثاندر بی، تورنتو، ونکوور، ویکتوریا و وینی پگ برگزار گردیدند.

در مصاحبه ای اختصاصی با Gonzalo Peralta، مدیر اجرایی موسسه Languages Canada، وی درباره هدف و منظور برگزاری روز دنیای دانشجو صحبت کرد:

ما از 4 سال پیش این روز را به رسمیت می شناسیم و از آغاز این سال، 8000 نفر از مردم کشور شاهد روز دنیای دانشجو بودند. این رویداد رو به رشد است و هر سال محبوبتر می گردد. این روز، روز مهمی برای جشن دریافت، شادی و وتشکر از دانشجویان بین المللی که به صورت آگاهانه و با میل قلبی تحصیل در کانادا را انتخاب نموده اند، می باشد.

به گفته Peralta بزرگترین مراسم سال جاری در دانشگاه تورنتو که خود او حضور داشت و دانشجویان بسیار متفاوتی را دیدار نموده است، برگزار گردید. به طور تقریبی 3,000 دانشجو در مراسم های برگزار گردیده در تورنتو حضور داشتند. دانشجویان علاقه زیادی به این مراسم دارند. آنها در این رویداد یکدیگر را دیدار می کنند و با مردمی از کل دنیا، خارج از موسسه و برنامه تحصیلی خود ارتباط برقرار می کنند و این بهترین راهی است که دانشجویان می توانند به وسیله آن تابستان خود را آغاز کنند.

بسیاری از سازمان های خصوصی و دولتی عضو و همچنین دوره های زبان، سال جاری میزبان فعالیت های روز دنیای دانشجو بودند. سازمان Guard me که یکی از تامین کنندگان بیمه دانشجویان بین المللی است، دروس هنرهای رزمی برزیلی به نام کاپوئرا در تورنتو را برگزار کرد. در هالیفکس، وزیر مهاجرت نوا اسکوشیا، Lena Diab در این مراسم حضور یافت و با دانشجویان بین المللی زبان را که در دوره های زبان انگلیسی یا فرانسه در استان های اتلانتیک حضور داشتند، صحبت نمود.

هنگامی که درباره آینده روز دانشجو از آقای Peralta سئوال پرسیده شد، ظهار داشت که : ما قطعا میزبانی این مراسم را ادامه خواهیم داد. ما سازمان ها، ذی نفعان، اسپانسرها و مقامات دولتی زیادی داریم که می خواهند در این مراسم مشارکت داشته باشند.

دانشجویان از کشورهای متفاوت- کره، چین، برزیل، مکزیک، فرانسه- همه در آنجا حضور داشتند. افراد با بعضی از این دانشجویان صحبت می می کنند و به جای آنکه فقط تعداد آنها را در نظر بگیرند به داستان های واقعی در خصوص تجربه های آنها گوش می دهند. روز دنیای دانشجو حداقل برای همه افراد، فرصتی برای برقراری ارتباطات شخصی و صحبت با دانشجویان و همچنین مدیران برنامه ها، هماهنگ کننده های فعالیت ها و هماهنگ کننده های اقامتگاه های خانگی برای اقامت فراهم می نماید.

آمار اخیر موسسه Languages Canada نشان می دهد که حدود 40 درصد از همه دانشجویان بین المللی که قصد حضور در برنامه های زبان را دارند، تمایل دارند تحصیلات تکمیلی خود را در کانادا ادامه دهند. رویدادهایی همانند روز دنیای دانشجو به وسیله اجتماعی سازی دانشجویان و ارتباط با آنها، برای ذی نفعان فرصتی برای درک بهتر احتیاج دانشجویان بین المللی فراهم می نماید.

روز دنیای دانشجو فرصتی برای مدارس، سیاستمداران محلی، حامیان و افراد دیگر است تا از دانشجویان قدردانی کنند و به آن بگویند که آنها نقش مهمی در اینجا دارند. دیدار با دانشجویان از فرهنگ ها و پس زمینه های متفاوت که همه آنها در جشن های کانادا حضور دارند، بسیار شادمان کننده است.

اگر قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارید، فرم ارزیابی تحصیلی را تکمیل فرمائید.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 920

به "مراسم روز جهانی دانشجو در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم روز جهانی دانشجو در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید