لوگوی نو پارامونت: ترکیبی ناهمگن از دو برند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، در پی ادغام پارامونت گلوبال و شرکت تولیدی اسکای دَنس Skydance، این شرکت در اولین تماس خود با سرمایه گذاران پس از این ادغام، از لوگوی جدیدی رونمایی کرد که بیشتر شبیه به معرفی یک شرکت سرمایه گذاری خصوصی است تا یک شرکت تفریح.

لوگوی نو پارامونت: ترکیبی ناهمگن از دو برند

ویژگی های لوگوی نو

لوگوی نو از نقش کوهستان و دایره ستاره های پارامونت استفاده نموده، اما به جای لوگوتایپ دست نویس قبلی، نسخه ای با فونت سریف serif با خط منحنی در زیر آن را به کار برده. این ترکیب مشابه لوگوی اسکای دنس تنظیم شده است. فونت سریف و خطوط نازک در کنار پس زمینه آبی ، لوگوتایپی شبیه به لوگوهای مشاوره های شرکتی و سرمایه گذاری، مانند مک کینزی McKinsey یا سیتادل Citadel، ایجاد نموده است.

تحلیل و نقد لوگوی نو

لوگوی نو اگر هدف ایجاد هم افزایی داخلی شرکتی باشد، بسیار مناسب است، اما شخصیت لوگوی پارامونت را از بین می برد. نتیجه نهایی یک لوگوی خسته نماینده است که بیشتر به یک برند ویدئوی خانگی مستقیم مناسب است تا یکی از شرکت های رسانه ای مشهور دنیا.

تاریخچه 110 ساله لوگوی پارامونت

پارامونت از سال 1914 از لوگوی کوهستان استفاده نموده و با توسعه شرکت به یک غول رسانه ای که مالکیت شبکه هایی مانند CBS، MTV و نیکلودئون Nickelodeon را دارد، یکی از شناخته شده ترین برندهای تفریح با 96 درصد شناخت برند در ایالات متحده شد. لوگوی این شرکت بخش جدایی ناپذیری از شناخت دنیای برند بود و شرکت مادر آن، نشنال امیوزمنتس National Amusements، آن را در دوران پخش استریمینگ نیز حفظ کرد.

تأثیرات ادغام شرکتی بر طراحی

استانداردسازی لوگوهای رسانه ای در دوره ادغام شرکت ها ممکن است راهی باشد که شرکت ها دنبال می نمایند، اما لوگوی نو پارامونت-اسکای دنس ممکن است موقتی باشد.

هنگامی که وارنر برادرز Warner Bros. و دیسکاوری Discovery در سال 2021 ادغام شدند، لوگوی مشترکی رونمایی شد که سپر WB وارنر برادرز را که تنها دو سال پیش به وسیله پنتاگرام Pentagram به روزرسانی شده بود، حذف کرد. این لوگو تنها تا سال 2023 دوام آورد. در این زمان شرکت با یک بازطراحی کامل از چرمِیف و گیزمار و هَویو Chermayeff & Geismar & Haviv که شامل یک سپر بازطراحی شده بود، انجام داد.

این داستان نشاندهنده این است که در زمان ادغام یک شرکت بزرگ با لوگوی بسیار مشهور، لوگوی نو نمی تواند به سادگی ترکیب پنجاه پنجاه اجزایی از دو لوگو ساخته شد و تغییر کوچکی ممکن است به شناسایی برند صدمه بزند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 21 تیر 1403 بروزرسانی: 21 تیر 1403 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2504

به "لوگوی نو پارامونت: ترکیبی ناهمگن از دو برند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوگوی نو پارامونت: ترکیبی ناهمگن از دو برند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید