فرانسه تا سرانجام 2021 پایگاه های نظامی خود را در اقتصادی تعطیل می نماید

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه اظهار داشت پاریس تا سرانجام 2021 پایگاه های نظامی خود را در اقتصادی تعطیل می نماید.

فرانسه تا سرانجام 2021 پایگاه های نظامی خود را در اقتصادی تعطیل می نماید

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران ؛ شبکه فرانس 24 گزارش داد امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه روز آدینه در نشست سران گروه پنج ساحل آفریقا که به صورت مجازی برگزار گردیده بود اظهار داشت پاریس تا سرانجام 2021 پایگاه های نظامی خود را در اقتصادی تعطیل می نماید.

به گزارش این شبکه تلویزیونی، امانوئل مکرون روز گذشته با سران گروه پنج ساحل آفریقا نشست داشت. این نشست به صورت مجازی برگزار گردید و فقط محمد بزوم، رئیس جمهور نیجر که به فرانسه سفر نموده است، به صورت حضوری در آن شرکت داشت.

فرانسه طرح کاهش نظامیان خود را در منطقه ساحل آفریقا دنبال می نماید. رئیس جمهور فرانسه اظهار داشت در نیمه دوم سال 2021 پایگاه های نظامی خود را در شمال اقتصادی خواهد بست. این نیرو ها در جنوب اقتصادی مستقر خواهند شد، اما تعداد آن ها کاهش خواهد یافت. فرانسه 2500 تا 3000 نیرو از 5000 نیروی فعلی خود را در این منطقه حفظ خواهد نمود. نکته شاخص در نشست روز گذشته قدرت یافتن نیجر بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1950

به "فرانسه تا سرانجام 2021 پایگاه های نظامی خود را در اقتصادی تعطیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه تا سرانجام 2021 پایگاه های نظامی خود را در اقتصادی تعطیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید