فراخوان حضور در هیات تجاری اعزامی به نمایشگاه بارسلون

به گزارش تور ایتالیا ارزان، اتاق مشترک ایران و اسپانیا در نظر دارد هیات تخصصی متشکل از فعالان مالی حوزه آرایشی- بهداشتی به نمایشگاه BEAUTY COSMO اعزام کند. این نمایشگاه قرار است از تاریخ 16 الی 19 اردیبهشت ماه 1401 در بارسلون اسپانیا برگزار گردد و علاقه مندان تا 25 اسفند 1400 فرصت ثبت نام دارند.

فراخوان حضور در هیات تجاری اعزامی به نمایشگاه بارسلون

نمایشگاه صنایع آرایشی و بهداشتی بارسلون یکی از بزرگترین نمایشگاه های این صنعت است که هر سال در این شهر برگزار می گردد. در این نمایشگاه بیش از هزار برند مختلف از تمام جهان شرکت خواهند کرد. این نمایشگاه موقعیت مناسبی برای شرکت ها است تا بتوانند شریک های تجاری خود را از دیگر کشورها پیدا نموده و با آنها به تجارت بپردازند.

مدت اعزام

تاریخ و مقصد اعزام

تاریخ و مقصد بازگشت

هزینه هر نفر

چهار روز

16 اردیبهشت به بارسلونا

19 اردیبهشت به تهران

هزار و 270 یورو

10 درصد تخفیف برای اعضای اتاق مشترک + هزینه های ریالی و قیمت بلیت هواپیما به نرخ روز

برای شرکت کنندگان خدماتی نظیر هتل 4 ستاره با صبحانه، دعوتنامه تجاری، ترانسفر فرودگاهی، تهیه بلیت هواپیما (قیمت جداگانه و به روز محاسبه می گردد)، تور لیدر و گشت شهری در نظر گرفته شده است.

بعلاوه داشتن عضویت معتبر در اتاق مشترک ایران و اسپانیا و بعلاوه مدارک شغلی مرتبط با موضوع نمایشگاه برای کلیه متقاضیان الزامی است.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت نام با اتاق مشترک ایران و اسپانیا به شماره تلفن 88381350 تماس یا به شماره 09213010719 پیغام دهند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2226

به "فراخوان حضور در هیات تجاری اعزامی به نمایشگاه بارسلون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان حضور در هیات تجاری اعزامی به نمایشگاه بارسلون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید