فال روزانه پنجشنبه 17 آبان 1397

به گزارش تور ایتالیا ارزان، فال روزانه چهارشنبه 17 آبان 1397 برای متولدین فروردین ماه، فال روزانه هفدهمین روز از آبان سال 97 برای متولدین اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر و ...

فال روزانه پنجشنبه 17 آبان 1397

فال روزانه پنجشنبه 17 آبان 1397

خبرنگاران | سرویس سرگرمی - با فال روزانه هفدهمین روز از آبان سال 1397 برای متولدین هر ماه همراه ما باشید.

فروردین

امروز توجه زیاد به جزئیات را کنار بگذارید و سعی کنید مسائل را با ندای قلبی و جریان عشق به جهت درست خود راهنمایی کنید. فکر خود را درگیر مسائل نکنید حتی اگر برای مدتی مسائل را در ظاهر هم شده انکار کنید، اشکالی ندارد و باعث می گردد ذهنتان قدری استراحت کند. اگر بحرانی پیش بیاید قطعا می توانید آن را از سر بگذرانید و روز خوبی خواهید داشت.

اردیبهشت

اگر کاری را بر خلاف رویه معمول آن انجام دهید گیج می شوید، از طرف دیگر اینکه به سادگی به همه کس و همه چیز اعتماد می کنید ممکن است برایتان دردسر ساز گردد. فرصت ها را غنیمت شمرده و اجازه ندهید مسائل بر شما غلبه نمایند. به جای انکار با مسائل، با آنها روبرو شده و راه حلشان را بیابید؛ مطمئن باشید پیروز خواهید شد.

خرداد

احساسات درونی شما برایتان بسیار خوشایند است. به عواطف خود نگاهی بیاندازید و آنچه را که تا به حال آموخته اید در روابط کنونیان به کار بگیرید و مطمئن باشید تاثیر مثبت آن را خواهید دید. امروز بیشتر به سمت رویاپردازی کشیده می شوید اما مراقبت باشید بیش از حد درگیر خیالات واهی خود نشده و توجه اتان به واقعیت را از دست ندهید.

تیر

امروز می توانید آن روحیه اجتماعی خود را بیشتر ارائه دهید. تشویق های دیگران نیز به شما کمک می نماید تا احساس شادی کنید، در عین حال که کارتان را با جدیت انجام می دهید. حس ششم قوی شما موجب می گردد اتفاقات را بهتر درک کنید و همین امر میزان خوش شانسی تان را بالا می برد. پس از ریسک کردن نترسید و به سوی اهداف تان گام های بلند بردارید.

مرداد

موج های خوشی و شادمانی به سمت ساحل زندگیتان در جریانند. زمان آن است که بر این امواج سوار شده و از زندگی لذت ببرید. شما قادرید پرشور و حرارت باشید اما لزوما هر کسی مجبور نیست این احساسات شما را درک نموده و بپذیرد. امروز وقت آن است که بذرهای خود را بکارید تا در آینده آنچه می خواهید را برداشت کنید. پس توانایی های خود را شکوفا نموده و به دنیا عرضه کنید.

شهریور

بهتر است احساسات خود را بپذیرید و به آنها اعتماد کنید. امروز شاید مسائل زندگی خود را عقب کشیده و بتوانید بیشتر از زندگی تان لذت ببرید. شما به خوبی راز و رمز خوشبختی را می دانید و درکتان از مسائل باعث شده نظریات جالب توجهی در خصوص شاد زیستن داشته باشید.

مهر

امروز زمان مناسبی است که خلاقیت و استعدادهای نهانی خود را آشکار نموده و به کار ببرید. شما می توانید خلاقیت خود را وارد کار نموده و بدین طریق احساساتتان را نیز بروز دهید. به استعدادهای خود بها دهید و مطمئن باشید می توانید با کمک دانش و توانایی هایتان به آنچه که می خواهید دست یابید.

آبان

از تغییرات هراس نداشته باشید. اگر کسی دیدگاه جدیدی به شما معرفی کرد که می تواند نوع تفکرتان را تغییر دهد، در برابرش مقاوت نکنید و اجازه دهید افکار تازه حقایق جدیدی را برایتان آشکار کند. حقایقی که شاید در عبور از مسائل زندگی به کمک شما بیاید. نترسید! بر امواج زندگی سوار شوید و اجازه دهید زندگی در شما جریان پیداکند.

آذر

تفریح کردن و لذت بردن از زندگی ضروری است اما مراقب باشید باعث نگردد مسئولیت هایتان را از یاد ببرید. اگر بتوانید لذت بردن را در کارتان وارد کنید، آنگاه کار کردن نیز برایتان حکم تفریح خواهد داشت. این راهی است که می توانید به کمک آن کارآمدی و لذت را همراه کنید. امروز شانس با شماست و زمان مناسبی برای تغییرات و تصمیم گیری است.

دی

تنبلی را کنار بگذارید و برای رسیدن به اهداف و آرزوهایتان بیشتر کوشش کنید. پرداختن به آرزوها و رویاها در کنار یک دیدگاه خلاقانه، شما را برای تحقق آرزوها و رسیدن به اهدافتان کمک خواد کرد. فرصت ها را از دست ندهید؛ پذیرش مسئولیت و پروژه های جدید به شما برای یافتن مسائل مهم زندگی و تمرکز بر آنها کمک می نماید.

بهمن

در روزها و هفته های آینده منتظر خبرهای خوب باشید. امروز نیز کوشش کنید تا بین مسئولیت ها و معنویات زندگی تان تعادل برقرار نموده و درک بهتری از رابطه بین این دو به دست آورید. شاید احتیاج است که تفکر و بینشتان به زندگی را تغییر دهید تا جهتهای جدیدی در زندگی پیش رویتان ظاهر گردد. زمان را از دست ندهید و همواره بیشتر کوشش کنید.

اسفند

دیدن افرادی که با شما همفکر هستند، همواره خوشایند است و امروز بیشتر به آن احساس احتیاج می کنید. تبادل نظر با چنین افرادی باعث می گردد بیشتر از زندگیتان لذت ببرید؛ در عین حال که ذهن خلاقتان نیز پرورش خواهد یافت. شما توانایی این را دارید که فعالیت هایی در خارج از حوزه کار فعلی تان انجام دهید یا حتی کارتان را به طور کلی عوض کنید. نگران قضاوت های دیگران نباشید و بدانید تغییر در روش زندگی بینش تازه ای به انسان می دهد.

منبع: setare.com
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1666

به "فال روزانه پنجشنبه 17 آبان 1397" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه پنجشنبه 17 آبان 1397"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید