سفری لذت بخش به مالزی با آژانس مسافرتی آلا پرواز ایرانیان (تور ارزان مالزی)

به گزارش تور ایتالیا ارزان، مالزی کشوری چند ملیتی است که همه نوع فرهنگ را در خود جای داده است. جاذبه های گردشگری مالزی باعث شده تا در رتبه یازدهم کشورهای توریستی جهان قرار بگیرد. تور مالزی بسیار پر هوادار است و از همه جای جهان کوشش می نمایند تا در سفری هیجان انگیز همراه با تور مالزی به این کشور سفر نمایند. در ادامه به بعضی از جاذبه های گردشگری مالزی می پردازیم

سفری لذت بخش به مالزی با آژانس مسافرتی آلا پرواز ایرانیان (تور ارزان مالزی)

با تور ارزان مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

سمینگو نیچر رزرو (seminggoh nature reserve)

سمینگو به خاطر داشتن اورانگوتان یکی از مجذوب کنندهیت های تور مالزی است و این تور را بسیار معروف نموده است. اورانگوتان هایی که برای حفظ بقای آن ها طبق برنامه ای معین کوشش می گردد. برای حفظ بقای آن ها در جنگل از آن ها محافظت می گردد. به همین دلیل در اطراف جنگل، اورانگوتان ها کوشش زیادی برای فراوری مثل و حفظ بقای خود در حیات وحش داشته اند. برترین زمان برای تماشای اورانگوتان ها در تور مالزی صبح و عصر در زمان تغذیه آن ها می باشد. علاوه بر این ها در سمینگو جمعیتی از پرندگان با رنگ های عجیب و غریب وجود دارد که مخصوص کشور مالزی و از جاذبه های گردشگری مالزی است. این پرندگان شامل زاغ مشکی بورنین(bornean)، گلکوب های زردرنگ، زنبور عسل مالزیایی و جغد و شاهین قهوه ای، می باشد.

راه آهن جنوبی بورنئو (borneo)

گردشگران جاذبه های گردشگری مالزی می توانند با قطار بخار در راه آهن جنوبی بورنئو سفری هیجان انگیز داشته باشند. قطار بورنئو قطاری قدیمی می باشد که صدای لوکوموتیو را می توانید از آن بشنوید و مسیر 83 مایلی در تور مالزی را از تانجونگ آرو (tanjung aru) تا پاپار (papar) را طی می نماید. سواری با این قطار یکی از راه های عالی برای بازدید از دهکده های اطراف و خانه های چوبی و غیر چوبی روستاها و شالیزارهای برنج که درون این شالیزارها گاوآهن ها مشغول کار هستند، است. یکی از بخش هایی که همراه با تور مالزی حتما از آن لذت خواهید برد غذاها و خوراک اقلیمی است که همین غذاها نیز باعث جذب گردشگر ها می گردد.

ریدنگ (redang)

جزیره ریدنگ بخشی از جاذبه های گردشگری مالزی است که مخصوص علاقه مندان به ساحل می باشد. ساحل این جزیره شن و ماسه های سفید دارد و آب آن بسیار تمیز و شفاف است. در تور مالزی در این جزیره غواصی انجام می گردد که برای گردشگران بسیار مجذوب کننده است که به همنی علت تور مالزی غواصان هم عاشق این منطقه هستند. گرچه یکی از بزرگترین جزیره های شرق پنینسولای مالزی است اما در عین بزرگی به قدری کوچک است که گردشگران می توانند همه جای این جزیره از جمله جنگل ها و جاده ها و دور سواحل را با پای پیاده بگردند. ریدنگ یکی از 9 جزیره طبیعت دریایی است که در تور مالزی می توانید به آن سر بزنید و محل زندگی بسیاری از گونه های دریایی نادر است.

بنابراین اگر در حال برنامه ریزی برای داشتن مسافرتی مطمئن و به صرفه مالی هستید، نام آژانس مسافرتی آلا پرواز ایرانیان را از قلم نیاندازید. در صورتی که مایل هستید در خصوص تورهای حرفه ای این آژانس مسافرتی به مالزی بیشتر بدانید اینجا کلیک کنید.

اطلاعات تماس

شماره تلفن: 02122390490

شماره همراه: 09124000978

وب سایت: https://www.alaparvaz.com/

اینستاگرام: https://www.instagram.com/ala-parvaz/

ایمیل: [email protected]

منبع: همگردی
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2379

به "سفری لذت بخش به مالزی با آژانس مسافرتی آلا پرواز ایرانیان (تور ارزان مالزی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری لذت بخش به مالزی با آژانس مسافرتی آلا پرواز ایرانیان (تور ارزان مالزی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید