شهرهای زیبای چین را متفاوت تر از همواره تجربه کنید!!!

به گزارش تور ایتالیا ارزان، چین کشوری پر از مناظر زیبا، غذاها و فرهنگ های مختلف است. این کشور، شهرهای فوق العاده ای دارد که می توانید در آن ها همه چیز پیدا کنید. از آسمان خراش های درخشان گرفته تا کوچه های سنگفرش شده تاریک. چین کشوریست که می توانید در آن سنت های باستانی را تجربه کنید و از برترین جاذبه های گردشگری دنیا بازدید نمایید و در مناطق مشهور گشت و گذار کنید، به دیدار پانداها بروید و در حومه شهرها که خلوت و آرامش بخش است قدم بزنید. در اینجا بهترین شهرهای چین برای بازدید معرفی شده اند، از دیوار بزرگ چین در پکن گرفته تا خیابان های لیجینگ که در لیست یونسکو ثبت شده است را می توانید در اینجا ببینید. این مقاله درباره شهرهای دیدنی چین، شهرهای زیبای چین و شهرهای پر هوادار چین است.

شهرهای زیبای چین را متفاوت تر از همواره تجربه کنید!!!

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

پکن

پکن پایتخت باستانی و پایتخت مدرن چین است و از نظر تاریخ و جاذبه های گردشگری بسیار غنی می باشد. بسیاری از گردشگران از دیدن دیوار بزرگ چین شگفت زده می شوند علاوه بر این میدان تیان آن مین، معبد بهشت و خیابان های شلوغ آن و کوچه های باریک که هوتنگ نامیده می شوند نیز از جاذبه های این شهر می باشند. از موزه ملی چین که یکی از برترین نهادهای هنری این کشور است دیدن کنید و یا به شهر ممنوعه که در لیست میراث دنیای یونسکو ثبت شده بروید و سرامیک ها، آثار هنری و چشمه های فراوانی را ببینید. این مقاله درباره شهرهای پر هوادار چین، شهرهای دیدنی چین و شهرهای زیبای چین است.

شانگهای

شانگهای یکی از بزرگترین شهرهای چین می باشد. شانگهای شهری شلوغ است که زمانی مهمترین بندر تجاری در دلتای رودخانه یانگ تسه بود. به عنوان مرکز تجارت کشور شناخته می گردد و بهشت خریداران است. همچنین دارای مکان های جالب و مشهوری مانند منطقه ساحلی و جذاب بوند می باشد. چشم انداز آن در شب بسیار فریبنده است و با دیدن نور آسمان خراش ها که شب ها منظره ای جذاب به وجود می آورند، شگفت زده خواهید شد. در باغ یو استراحت کنید، از دیزنی لند دیدن کنید و یا در محله هایی مانند تیان زیفانگ و M50 گردش نمایید. این مقاله درباره شهرهای دیدنی چین، شهرهای زیبای چین و شهرهای پر هوادار چین می باشد.

شیان

شیان دریچه ای به سمت تمدن باستان چین است. این شهر دارای تعداد زیادی آثار ارزشمند عتیقه و مکان های تاریخی می باشد. بدون شک شما علاقه مندید از موزه مشهور ارتش سرخ دیدن کنید زیرا این مکان باستانی مجموعه ای از مجسمه های قهوه ای مایل به قرمز دارد که ارتش کین شی هوانگ، اولین امپراتور چین را به نمایش می گذارد. در بالای دیوار شهر دوچرخه سواری کنید تا استحکامات و قلعه ایی را ببینید که متعلق به 600 سال پیش هستند. سپس به موزه محله مسلمان ها بروید تا با فرهنگ و غذاهای محلی آن ها آشنا شوید. این مقاله درباره شهرهای دیدنی چین، شهرهای زیبای چین و شهرهای پر هوادار چین است.

چنگدو

دوست داران حیوانات باید چنگدو را در ابتدای لیست سفر خود قرار دهند زیرا اینجا شهر پانداهای غول پیکر است. پایگاه تحقیقاتی چنگدو که بر روی پانداها تحقیق می نماید، در اینجا واقع شده است که بتوانند در نزدیکی این موجودات دوست داشتنی باشد. اینجا علاوه براینکه شهر پانداهاست، جاییست که می توانید انواع غذاهای کلاسیک مانند سیچوان را امتحان کنید، از سینچوان داغ و تند گرفته تا کیک برنجی چسبناک با سس کنجد را می توانید در خیابان جینلی میل نمایید. برای تماشای نمایش های خیابانی به پارک مردم بروید و یا برای دیدن چایخانه های سنتی در منطقه کوانژایشیانگزی قدم بزنید. این مقاله درباره شهرهای دیدنی چین و شهرهای زیبای چین است.

ژانگجیاجیه

ژانگجیاجیه یکی از جذاب ترین مقصدهای گردشگری چین است. در مرکز چین واقع شده است و به خاطر قله های مرتفع، جریان های آرام، جنگل های انبوه و غارهای آهکی عظیم مشهور می باشد. این شهر به خاطر زیباییش شهرت داشت و به ویژه بعد از فیلمآواتار که از ستون بهشتی در پارک جنگلی ژانگجیاجیه الهام گرفته بود، شهرتش بیشتر شد. این پارک جنگلی مکانی مناسب برای علاقه مندان به طبیعت است، جایی که می توانند از مناظر زیبا و جذاب لذت ببرند. از روی طولانی ترین و بلندترین پل شیشه ای دنیا که بین دو کوه معلق است عبور کنید، از غار اژدهای زرد بازدید نمایید و یا در دریاچه بوافنگ قایق سواری کنید.

هوانگشان

علاقه مندان به طبیعت از زیبایی های هوانگشان لذت خواهند برد زیرا زیباترین کوه های کشور یعنی کوه های زرد در اینجا قرار دارند. در دریایی از ابرها و سنگ های عجیب و غریب و درختان کاج احاطه شده و دارای چشمه های آب گرم در پایین کوه می باشد. صعود به بالای کوه ها برای تماشای طلوع و غروب آفتاب از بهترین کارهایی است که می توانید در این منطقه انجام دهید. همچنین می توانید از موزه هنرمندان و روستای زیبای هنگکون دیدن کنید و از تماشای مزارع گل در منطقه سانکو لذت ببرید.

گویلین

گویلین سرزمین شگفت انگیز با غارهای آهکی زیباست. این شهر یکی از زیباترین شهرهای چین می باشد. شما می توانید وقت خود را صرف تماشای مناظر شگفت انگیزی که از سنگ آهک به وجود آمده بکنید و یا سوار قایق شوید و در رودخانه لی گردش کنید و یا دوچرخه سواری کنید. سپس به مزارع طبقه بندی شده لانگجی بروید. از غار ریدفلوت دیدن کنید و به پاگودای دوقلوی شهر با نام خورشید و ماه بروید. حومه شهر بسیار زیباست حتی در پول 20 یوانی هم منظره ای از شالیزار برنج و کوه آهکی اینجا نمایش داده شده است.

گوانجو

گوانجو زمانی یکی از بنادر بزرگ جاده ابریشم دریایی بود اما امروزه شهری پر از آسمان خراش های مدرن است. مجموعه معماری های جالب و گلچین شده آن عبارتند از ساختمان های قدیمی کانتون، عمارت های چینگ و خانه هایی که به سبک انگلیسی ساخته شده اند. همچنین موزه هایی وجود دارند که مجموعه ای از آثار عتیقه شگفت انگیز که متعلق به 2100 سال پیش است را دربردارند مانند موزه مقبره شاه ژائومو. حتما از معبد اجداد خاندان چن و معبد فرزند پارسا بازدید نمایید. سپس سوار بر یک کشتی تفریحی در رودخانه پرل به گشت و گذار و تماشای مناظر زیبا بپردازید.

هانگزو

زیبایی های هانگزو شما را به سمت خود جذب می نماید حتی مارکوپلو هنگامی که در قرن 13 از این شهر بازدید کرد. این شهر را با چنین عبارتی توصیف نموده است:زیباترین و برازنده ترین شهر در دنیا. شما می توانید مناظر خیره کننده دریاچه غرب را تماشا کنید و یا اگر به مناطق تاریخی علاقه دارید از پل شکسته، عمارت سلسله چینگ که در میان دریاچه واقع شده است و یا پاگوداهای یینگژوی کوچک بازدید نمایید. برای دیدن مزارع چای و تجربه یک مراسم چای سنتی به موزه ملی چای بروید.

سانیا

برخلاف شهرهای دیگر چین سانیا سواحل زیبایی در ساحل طلایی جنوب شرقی چین دارد. جایی که می توانید زمان خود را صرف راه رفتن در امتداد ساحل و تماشای غروب خورشید نمایید. مکانی برای فرار از شلوغی های شهر است، اینجا می توانید فعالیت های آبی مختلفی انجام دهید. در این مکان امکاناتی برای استفاده از جت اسکی، اسنورکلینگ و شنا فراهم شده است. در ساحل حمام آفتاب بگیرید و یا زیر سایه شاخ و برگ درختان گرمسیری استراحت کنید. این مقصد گردشگری، مکانی مناسب برای مسافرت های خانوادگی و گذراندن ماه عسل می باشد.

لیجینگ

لیجینگ ترکیبی از مکان های تاریخی، کوه های پوشیده از برف و فرهنگ های اقلیت های قومی است. مرکز قدیمی آن در لیست مکان های میراث تاریخی یونسکو می باشد و مکانی بسیار زیباست که متعلق به بیش از 800 سال پیش است. با تله کابین به کوه پر برف اژدهای زرد بروید و از آن بالا شهر را تماشا کنید. از تایگر لیپینگ جورج که دره ای دیدنی است و مسیرهای پیاده روی مشهوری دارد بازدید نمایید و در خیابان های سنگفرش شده مرکز قدیمی شهر که مغازه های سوغات فروشی و ساختمان های قدیمی بسیاری دارد، قدم بزنید. برای تجربه جامعه سنتی ناکسی حتما از روستای بایشا که در همان نزدیکیست، دیدن کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 446

به "شهرهای زیبای چین را متفاوت تر از همواره تجربه کنید!!!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای زیبای چین را متفاوت تر از همواره تجربه کنید!!!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید