عرضه کلکسیون بازسازی شده Life Is Strange تا سال آینده به تعویق افتاد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، انتشار Life Is Strange: Remastered Collection، مجموعه آپگرید شده دو بازی Life Is Strange و Life Is Strange: Before the Storm، تا اوایل سال آینده میلادی به علت چالش های ناشی از شرایط ادامه دار پاندمی کرونا به تعویق افتاد.

عرضه کلکسیون بازسازی شده Life Is Strange تا سال آینده به تعویق افتاد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در اعلامیه ای در توییتر، تیم Life Is Strange اطلاع رسانی کرد که میخواهد فشار وارده ناشی از این بحران سلامتی بهداشتی را بر روی تیم سازنده کاهش داد، خصوصاً که استودیو علاوه بر این پروژه، به طور هم زمان مشغول کار بر روی بازی Life Is Strange: True Colors هم می باشد. ازاین رو نسخه Life Is Strange: Remastered Collection در تاریخی نامعین در اوایل سال آینده میلادی بر روی نینتندو سوییچ، رایانه شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، استادیا، ایکس باکس وان و ایکس باکس های سری ایکس و اس عرضه خواهد شد.

علاوه بر اعلام خبر تعویق این کلکسیون، تیم سازنده بعلاوه خبر از عرضه بسته الحاقی Wavelengths برای بازی Life Is Strange: True Colors در تاریخ سی سپتامبر مصادف با هشتم مهرماه حدود بیست روز پس از عرضه بازی در تاریخ ده سپتامبر (نوزدهم شهریورماه) دادند.

Wavelengths اپیزودی اضافی است که بر روی وقایع پیش از بازی Life Is Strange: True Colors تمرکز دارد. این بسته الحاقی با قیمت 70 دلار در نسخه Deluxe و قیمت 80 دلار در نسخه های Ultimate بازی در دسترس قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، تریلر تازهی از بازی Life is Strange: True Colors در روز پنجشنبه دوازدهم اوت منتشر شد که در ادامه می توانید آن را دیدن کنید.

پیروی این خبر، معین شد که نسخه سوییچ بازی True Colors همان طور که پیش ازاین اعلام شده بود طبق برنامه در تاریخ ده سپتامبر عرضه نمی گردد و به تاریخی نامعین در سال 2021 میلادی معوق شده است. فرنچایز Life Is Strange پروژه ای مشترک میان Deck Nine و Dontnod Entertainment است. دونت ناد انترتینمنت بر روی دو بازی لایف ایز استرنج و لایف ایز استرنج 2 و دک ناین بر روی دو اسپین آف کار می نمایند. (The Awesome Adventures of Captain Spirit و Before the Storm)

از سال 2019، شرکت دونت ناد کنترل کامل فرنچایز را در اختیار دک ناین قرار داد اما نسبت به فعالیت مجدد بر روی این مجموعه ابراز علاقه مندی نموده است و باتوجه به اینکه حقوق ساخت بازی در اختیار اسکوئر انیکس قرار گرفته است این شرکت بخش عمده فعالیت هایش را به عناوینی که مالکیت آنها را در دست دارد تخصیص داده است.

در خبری دیگر از Life Is Strange، شماره رایگانی از مجموعه کمیک بوک های داستان روز گذشته منتشر شد. این شماره نه تنها فصل تازه Partners in Time را در برخواهد داشت بلکه شامل یک پیش عایدی مجزا برای Life is Strange: True Colors هم می گردد.

منبع: Gamespot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 مرداد 1400 بروزرسانی: 27 مرداد 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1948

به "عرضه کلکسیون بازسازی شده Life Is Strange تا سال آینده به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه کلکسیون بازسازی شده Life Is Strange تا سال آینده به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید