عرضه سایبرپانک 2077 باز هم به عقب افتاد؛ ولی فقط 20 روز

به گزارش تور ایتالیا ارزان، استودیوی بازی سازی سی دی پراجکت رد، تاریخ عرضه بازی سایبرپانک 2077 را باز هم به عقب انداخته است؛ آن هم در حالی که کمتر از یک ماه پیش، خبر رسمی اتمام ساخت این بازی را اعلام نموده بودیم. طبق گفته سی دی پراجکت رد، آن ها مشغول کار روی بهینه ساز اول بازی هستند و کمی به زمان بیشتری احتیاج دارند. خوشبختانه این زمان بیشتر، فقط 20 روز است.

عرضه سایبرپانک 2077 باز هم به عقب افتاد؛ ولی فقط 20 روز

طبق خبر اعلام شده، تاریخ عرضه سایبرپانک 2077 از 19 نوامبر، به 10 دسامبر تغییر پیدا نموده است. این بازی در روز 10 دسامبر روی کنسول های نسل فعلی و نسل بعد، کامپیوتر و همچنین گوگل استیدیا عرضه خواهد شد. گویا مشکل اصلی بازی هم در تأخیرهای متعدد آن، پلتفرم های مختلف بوده است.

سی دی پراجکت مثل همواره پیامی منتشر نموده و در آن نوشته است:

نکته بعدی که در پیام شرح داده شده، تاخیر بازی با در نظر دریافت تمام شدن مراحل ساخت آن یا به اصطلاح گلد شدن بازی است. بازی ها وقتی به مرحله گلد می رسند، یعنی تاییدیه رسمی از کنسول-سازها را برای آغاز فراوری انبوه دیسک، دریافت نموده اند.

در واقع ساخت سایبرپانک 2077 تمام شده و دیسک ها هم فراوری شده یا در حال فراوری هستند، اما تیم سازنده بازی، به سختی مشغول کار روی اولین بهینه ساز بازی (Patch) است.

در ادامه پیام آمده است:

اگر منتظر عرضه بازی بوده اید، خوشبختانه سه هفته چندان زیاد نیست. امیدواریم این تاخیرها، نهایتا منجر به یک بازی بی نقص و بدون باگ و مشکل در روز نخست عرضه شوند.

بازی سایبرپانک 2077 در روز 10 دسامبر عرضه خواهد شد. در نظر داشته باشید که نسخه های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس برای عرضه در زمان نامشخصی برنامه ریزی شده اند و آنچه سی دی پراجکت از آن صحبت می نماید، اجرای همان نسخه نسل قبل روی کنسول های جدید با استفاده از قابلیت Backwards Compatibility است.

منبع: توییتر سایبرپانک 2077

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1510

به "عرضه سایبرپانک 2077 باز هم به عقب افتاد؛ ولی فقط 20 روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه سایبرپانک 2077 باز هم به عقب افتاد؛ ولی فقط 20 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید