سفر ارزان به ایتالیا

به گزارش تور ایتالیا ارزان، ایتالیا یکی از بهترین کشورهایی است که می‌توانید از بین تاپترین کشورهای قاره اروپا انتخاب کنید. سفری ارزان به کشور ایتالیا نیازمند رعایت برخی نکات است که در این مقاله به معرفی آن‌ها بپردازیم.

سفر ارزان به ایتالیا

نیمکت های گشت و گذار در ایتالیا: همان طور که قبلا گفته شد هزینه ی اقامت در ایتالیا بسیار گران است. بنابراین، استفاده از نیمکت های گشت و گذاری که مردم محلی از ارائه می نمایند بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. برخی از تخت ها و نیمکت ها نیز به طور رایگان عرضه می شوند. این کار می تواند به صرفه ی جویی و ذخیره پول کمک نماید. در راستای تحقق این امر، شما می توانید با مردم زیادی آشنا شده و از سفر خود لذت ببرید.

بن های تخفیفی در ایتالیا: اگر می خواهید به گشت و گذار پرداخته و از جاذبه های شهری دیدن نمایید، از بن های تخفیفی استفاده نمایید که برای موزه ها و سایر جاذبه های شهری در نظر گرفته شده اند. در مقایسه با خرید بلیت های آزاد، استفاده از بن های تخفیفی می تواند در ذخیره ی پول و هزینه مثمر ثمر واقع شود.

خوردن پانینی در ایتالیا: خوردن هر وعده ی غذایی در شهر های محبوب ایتالیا بسیار گران قیمت است. برای صرفه جویی در هزینه ها، با پرداخت تنها چند دلار تکه ای پانینی و پیتزا تهیه نموده و آن را میل نمایید. برای تجربه یک غذای خوش طعم با تور اروپا همراه شوید.

فعالیت های قابل انجام در ایتالیا: بازدید از جاذبه های گردشگری و موزه های موجود در ایتالیا، هزینه ای بین 13 تا 20 یورو را متحمل خواهد شد. اگر شما بخواهید برای بازدید از مکان هایی مانند واتیکان و یا کولوسئوم از یک راهنما استفاده نمایید، هزینه ی سفر بیشتر می شود. در راستای رزرو تور ها، برخی از شرکت ها تخفیف بیشتری را قائل می شوند. این تخفیف زمانی بیشتر خواهد شد که شما چندین بار از این تورها استفاده نموده و آن را تجربه کرده باشید. همچنین، اگر شما بخواهید گشت و گذارهای بیشتری را انجام دهید، کارت های شهری می توانند تخفیف زیادی را برای بازدید از موزه ها ، تورها، و جاذبه های گردشگری دیگر به ارمغان آورند. در مقایسه با خرید بلیت های آزاد، استفاده از بن های تخفیفی می تواند در ذخیره ی پول و هزینه مثمر ثمر واقع شود. همان طور که قبلا گفته شد هزینه ی تورهای شراب بین 60-75 یورو برآورد شده است. هزینه کلاسهای آشپزی نیز بین 100 تا 300 یورو برای هر فرد می‌باشد. لازم به ذکر است که تعداد دوره ها (و چقدر شراب) می تواند در تعیین این هزینه تاثیر گذار باشد.

انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 690

به "سفر ارزان به ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر ارزان به ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید