کاهش محدودیت سفرهای داخلی اروپا

به گزارش تور ایتالیا ارزان، محدودیت سفرهای داخلی اروپا برطرف می گردد

با باز شدن مجدد مراکز خرید، مدارس و از سرگیری تجارت در اروپا، مردم این قاره شاهد کاهش اقدامات در جهت پیشگیری از ویروس کرونا هستند. به دنبال برطرف این محدودیت ها کشورهای اروپایی در نظر دارند به تدریج قوانین مربوط به محدودیت سفرهای داخلی اروپا را نیز از میان بردارند. در ادامه به آنالیز کشورهایی می پردازیم که در حال برداشتن محدودیت سفرهای داخلی اروپا هستند.

کاهش محدودیت سفرهای داخلی اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

آلمان

بر اساس توافقات صورت گرفته، از امروز بعضی محدودیت های مربوط به حمل و نقل کالا و افراد میان مرزهای کشورهای سوئیس، اتریش و آلمان لغو خواهد شد. بر اساس این خبر که شب گذشته از جانب وزارت کشور آلمان اعلام شد، تردد میان این مرزها برای افرادی که می خواهند به ملاقات خویشاوندان خود بفرایند و یا در رویدادی مهم شرکت نمایند آزاد است. همچنین این قانون برای افرادی که مسئولیت نگهداری از حیوانات را بر عهده دارند، صاحبان املاک و باغ های اختصاصی، مناطق کشاورزی، شکار و یا جنگل داری صدق می نماید.

در صورتی که افراد بخواهند از کاهش محدودیت های تردد مرزی برخوردار شوند باید فرمی را پر نموده و آن را به ایست بازرسی در گذرگاه مرزی نشان دهند.

بر اساس توافقات صورت گرفته چنانچه فرایند کاهش کرونا در جهتی مثبت باشد، تمامی محدودیت های سفر میان کشورهای آلمان، اتریش، سوئیس و فرانسه از 15 ژوئن لغو خواهد شد. همچنین در مرز با ایتالیا تمامی محدودیت ها همچنان پابرجا خواهد بود.

ایتالیا

ایتالیا یکی از کشورهایی بود که به دنبال شیوع کرونا اقدامات و محدودیت های سختگیرانه ای را در جهت مقابله با این بیماری اعمال نموده بود. از اوایل ماه می بعضی از این محدودیت ها سهل گیرانه تر شدند تا جایی که مردم ایتالیا در حال حاضر قادر به سفر نیز هستند و می توانند برای ملاقات خویشاوندان خود به سایر شهرهای ایتالیا سفر نمایند.

دولت ایتالیا از امروز اجازه داد تا محدودیت های سفر به/ از تاریخ 3 ژوئن (14 خرداد) در این کشور نیز برداشته گردد و مردم اجازه سفر به سراسر این کشور و کشورهای دیگر را داشته باشند.

فرانسه

فرانسه به دنبال شیوع کرونا از تاریخ 17 مارچ محدودیت های سنگینی برای سفرها اعمال کرد. از تاریخ 11 می به بعد کمی از شدت این محدودیت ها کاسته شد و در حال حاضر دولت فرانسه در نظر دارد تا بر روی قوانین اعمال محدودیت های سفر تجدید نظر کند.

به دنبال این تصمیم شهفرایندان فرانسوی دیگر احتیاج به دریافت مجوز سفر ندارند. اگر چه این قانون هنوز برای سفرهای طولانی فرانسه پا برجا است و چنانچه کسی قصد سفر داشته باشد باید دلیلی قانع نماینده برای آن بیاورد.

کشورهای حوزه بالتیک

سه کشور حوزه بالتیک یعنی استونی، لتونی و لیتوانی نخستین کشورهای اروپایی هستند که پس از اعمال محدودیت های سفر در اروپا، دوباره مجوز سفر را برای مسافران صادر نموده اند. البته مسافران در حال حاضر فقط می توانند میان این سه کشور جابجا شوند.

بر اساس این قانون شهفرایندان و ساکنان منطقه بالتیک در صورتیکه در دو هفته اخیر به خارج از سه کشور منطقه بالتیک سفر ننموده باشند، علائمی از ویروس کرونا را نداشته و در تماس با فردی که مبتلا به کرونا بوده در ارتباط نبوده باشند، می توانند آزادانه به این سه کشور سفر نمایند.

اما مسافرانی که از خارج از منطقه بالتیک به این ناحیه سفر می نمایند همچنان باید 14 روز را در قرنطینه سپری نمایند.

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1211

به "کاهش محدودیت سفرهای داخلی اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش محدودیت سفرهای داخلی اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید