سرژیک در فوتبال به حقش نرسید، با مرگ او نیمی از وجود من هم مُرد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران، سرژیک تیموریان پیشکسوت آبی پوشان بعد از تحمل دوران سخت آسیب دیدگی سانحه رانندگی، صبح روز هشم شهریور جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیار باقی شتافت.

سرژیک در فوتبال به حقش نرسید، با مرگ او نیمی از وجود من هم مُرد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

علی چینی دوست نزدیک و همبازی سابق این پیشکسوت فقید در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: بیش از 25 سال سابقه رفاقت خانوادگی با سرژیک دارم او یکی از نزدیک ترین افراد زندگی ام بود. با رفتن او نیمی از وجود من هم رفت. برایش علو درجات در دیار باقی و آمرزش ابدی را مسئلت می نمایم.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: سرژیک بازیکنی بسیار توانمند بود و بر اساس همین توانمندی ها در دهه هفتاد لژیونر شد و در فوتبال آلمان توپ زد. اما متاسفانه او هرگز به حقش در این فوتبال نرسید و با این که از نظر فنی این ظرفیت را داشت که یکی از ستاره های تاریخ فوتبال ایران گردد، این اتفاق برای او رخ نداد.

مربی پیشین آبی پوشان در مورد حضور این تیم در فینال جام حذفی و ملاقات با تراکتور گفت: استقلال راه سختی برای رسیدن به فینال پیموده و واقعا حیف است که قهرمان نگردد. من برای این تیم از صمیم قلب آرزو می کنم در مشهد قهرمانی حذفی را جشن گرفته تا با روحیه بهتری به رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا اعزام گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1380

به "سرژیک در فوتبال به حقش نرسید، با مرگ او نیمی از وجود من هم مُرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرژیک در فوتبال به حقش نرسید، با مرگ او نیمی از وجود من هم مُرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید