نیکخواه بهرامی: بسکتبال ایران چیزی از اروپایی ها کمتر ندارد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران، صمد نیکخواه بهرامی در جریان آخرین جلسه تمرینی تیم ملی بسکتبال به جام جهانی 2019 چین که امروز دوشنبه در تالار بسکتبال آزادی برگزار گردید، گفت: تیم ملی بعد از لیگ یک دوره استراحت کافی گذراند و سپس وارد تمرینات شد. ملی پوشان در چند هفته ابتدایی تمرینات پرفشاری داشتند و این گونه به مرور به آمادگی لازم دست یافتند.

نیکخواه بهرامی: بسکتبال ایران چیزی از اروپایی ها کمتر ندارد

برای رزرو قطار اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

وی با اشاره به سه تورنمنت اخیری که تیم ملی بسکتبال در آنها شرکت داشت، اعلام نمود: پرتغال، روسیه و یونان تورنمنت هایی بودند که در آنها شرکت کردیم. سطح این تورنمنت ها سخت تر از همواره بود . بازی به بازی ملی پوشان ارزیابی شدند و هر یک از بازی ها به نوبه خود در افزایش سطح آمادگی آنها تأثیرگذار بود.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال با تأکید بر اینکه بسکتبال و ملی پوشان ایران چیزی از اروپایی ها کم ندارند، توضیح داد: زبان بسکتبال در همه جای جهان ثابت است، فقط اینکه اروپایی ها به لحاظ روحی و فیزیکی آماده تر از ما هستند، تنها همین موضوع باعث تفاوت میان بسکتبال ایران و آسیا با اروپا شده است، در حالی که اروپایی ها هم تمریناتی دارند که ما انجام می دهیم.

وی در همین رابطه ادامه داد: اگر نترسیم و با اعتماد به نفس پیگیر تمریناتمان باشیم می توانیم به سطح بسکتبال اروپا برسیم.

نیکخواه بهرامی با اشاره به دیدار اخیر تیم ملی بسکتبال مقابل یونان گفت: بعد از این بازی صحبت های زیادی مطرح بود که به واسطه آن پالس های منفی زیادی برای تیم ملی ایجاد شد. در کل همین مسائل است که باعث ترس فدراسیون و مربیان از برگزاری بعضی از دیدارها می گردد، در حالیکه همین تیم یونان قبل از ما تیم های بزرگ دیگری را شکست داده بود.

این ملی پوش بسکتبال ایران به پیشینه حضور در المپیک اشاره نمود و گفت: پیش از شرکت در المپیک پکن با تیم های بزرگی بازی داشتیم و نتیجه همه آنها را هم واگذار کردیم، در المپیک هم مقابل حریفان شکست خوردیم اما بعد از آن در جام ملت های آسیا عملکرد خوبی داشته و قهرمان شدیم. می خواهم بگویم نتیجه دیدارهای بزرگی که در قالب میادین تدارکاتی و المپیک داشتیم، با وجودی که با باخت همراه بود، برای ما تجربه ای ایجاد کرد که به حضور پیروز در جام ملت ها یاری کرد، بنابراین نباید نسبت به دیدارهای تدارکاتی و نتایج آن انتقاد زیادی مطرح گردد.

نیکخواه بهرامی با ابراز امیدواری از اینکه تجربه دیدارهای تدارکاتی برگزار شده یاری حال تیم ملی در جام ملت ها گردد، توضیح داد: ما به خودباوری رسیده ایم و هیچ چیز هم برایمان دور از دسترس نیست، حتی این شانس را داریم که از مرحله مقدماتی صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 363

به "نیکخواه بهرامی: بسکتبال ایران چیزی از اروپایی ها کمتر ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکخواه بهرامی: بسکتبال ایران چیزی از اروپایی ها کمتر ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید