سجادی: بعید می دانم برای کاروان ایران مشکل خاصی ایجاد شود، بزرگترین کاروان ایران به مسابقات آسیایی اعزام می شود

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 گفت: با توجه به میزبانی اندونزی و مشکلاتی که این کشور دارد، با هماهنگی هایی که انجام دادیم بعید می دانم برای کاروان ایران مشکل خاصی ایجاد شود.

سجادی: بعید می دانم برای کاروان ایران مشکل خاصی ایجاد شود، بزرگترین کاروان ایران به مسابقات آسیایی اعزام می شود

به گزارش خبرنگاران، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 اندونزی در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به مسابقات گفت: کاروان ایران در این دوره از مسابقات بزرگترین کاروان جمهوری اسلامی ایران در 18 دوره اخیر است و خداراشکر تمام هماهنگی ها و کارها به نحو احسن اجرا شده و با توجه به میزبانی اندونزی و مشکلاتی که این کشور دارد بعید می دانم برای کاروان ایران مشکل خاصی ایجاد شده باشد.

وی ادامه داد: برای نخستین بار هماهنگی بسیار خوبی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش وجود دارد و این هماهنگی ها موجب شده که هیچ خللی در برنامه ما ایجاد نشود. از بانک مرکزی و دولت باید تشکر ویژه کنم که تمام درخواست های ما را از لحاظ ارزی و مالی تامین کردند و کاروان ما که بزرگترین کاروان ایران در 18 دوره اخیر است با کمترین مشکل مالی و ارزی راهی اندونزی خواهد شد.

سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی اضافه نمود: اولین تیم سرپرستی کاروان فرداشب راهی جاکارتا می شود تا ثبت نام نهایی بازیکنان و ورزشکاران را انجام دهند. به امید خدا بعید می دانم مشکل خاصی باشد و بعد از موفقیت های اخیر ورزش ایران در فوتبال، وزنه برداری، ووشو همه منتظر موفقیت ایران در بازی های آسیایی هستند و این قول را می دهم که تمام ورزشکاران کشورمان با تمام قوا تمام تلاش خود را انجام دهند.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 668

به "سجادی: بعید می دانم برای کاروان ایران مشکل خاصی ایجاد شود، بزرگترین کاروان ایران به مسابقات آسیایی اعزام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: بعید می دانم برای کاروان ایران مشکل خاصی ایجاد شود، بزرگترین کاروان ایران به مسابقات آسیایی اعزام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید