طلسم حضور فوتبال ایران در المپیک شکست

به گزارش تور ایتالیا ارزان، تهران (پانا) - فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال از حضور ایران در مسابقات المپیک توکیو اطلاع داد.

طلسم حضور فوتبال ایران در المپیک شکست

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سی و دومین دوره المپیک که معتبرترین و بزرگترین رویداد ورزشی در سراسر دنیا به شمارمی رود از ماه جولای 2021 در توکیو برگزار خواهد شد.

به این منظور، فدراسیون دنیای فوتبال (فیفا) با ارسال نامه ای از پریا شهریاری، ناظر ایرانی مسابقات بین المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی جهت حضور در توکیو به عنوان ناظر برگزاری مسابقات فوتبال دعوت کرد.

لازم به شرح است، رقابتهای المپیک با توجه به شیوع ویروس کرونا با وقفه ای یکساله روبرو شد که در نامه جدید ارسالی، زمان برگزاری این رویداد اعلام شده است. از شهریاری یکبار پیش از شیوع کرونا و برای دومین بار با معین شدن تاریخ جدید رقابتها دعوت بعمل آمده است.

لازم به ذکر است، پریا شهریاری سابقه نظارت در برگزاری المپیک فوتسال جوانان دنیا در آرژانتین، جام دنیای فوتبال ساحلی در پاراگوئه، فینال جام ملتهای فوتبال بانوان آسیا در اردن، بازی های داخل سالن ترکمنستان، بازی های آسیایی جاکارتا و مسابقات متعدد دیگری را در کارنامه کاری خود دارد.

این برای نخستین بار است که از یک ناظر ایرانی جهت برگزاری مسابقات فوتبال المپیک دعوت می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1597

به "طلسم حضور فوتبال ایران در المپیک شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلسم حضور فوتبال ایران در المپیک شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید