رسانه هندی: قانون اصلاحات کشاورزی زندگی 86 درصد از کشاورزان را بدتر می نماید

به گزارش تور ایتالیا ارزان، آنالیز ها نشان می دهد نبود مطالعات کافی پیش از تصویب لایحه اصلاحات کشاورزی و عدم وجود زیر ساخت لازم مهمترین مشکل پیش روی دولت هند است.

رسانه هندی: قانون اصلاحات کشاورزی زندگی 86 درصد از کشاورزان را بدتر می نماید

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران؛ تصویب لایحه اصلاحات کشاورزی که شامل بندهای مختلف می گردد و در یک نگاه اجمالی می توان آن را تلاشی برای دسترسی مستقیم کشاورزان به بازار به وسیله شرکت های خصوصی دانست، اعتراضات بسیاری را در هند به وجود آورده است.

جدیدترین خبرها و تحلیلهای ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

هندوستان تایمز در این خصوص نوشت: شاید تصویب این قانون برای کشاورزان عظیم که زمین های وسیعی در اختیار دارند و صدها نفر برای آنها کار می نمایند خوب باشد و آنها بتوانند به سرعت با شرکت های نیمه خصوصی واسط ارتباط برقرار نمایند.

با این حال مهمترین نکته در این قانون را باید شرایط عموم جامعه کشاورزی هند در نظر گرفت که از قشر بسیار ضعیف جامعه به حساب می آیند.

این رسانه هندی تاکید نمود: اجرای این قانون شرایط زندگی 86 درصد از کشاورزان را بدتر می نماید که زمین های کوچکی دارند و نمی توانند با شرکت های عظیم واسط ارتباط خوبی برقرار نمایند.

آنها بازار فروش مستقیم خود را از دست می دهند و مجبور هستد محصولات خود را به واسطه ها بفروشند که طبیعتا از سودشان خواهد کاست.

در این تحقیق آمده است کشاورزان جز و افراد ضعیف حداقل 50 درصد از فراوری کشاورزی هند را در اختیار دارند ولی طی 30 سال اخیر به دلیل عدم توجه دولتمردان میزان بدهی های آنها 600 درصد افزایش داشته است.

لازم به ذکر است تصویب این لایحه اعتراضات بسیاری به دنبال داشت و کشاورزان هندی با اجتماعی در خیابان ها و مسیرهای ریلی مانع حرکت قطارها و اتوبوس ها شده اند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1349

به "رسانه هندی: قانون اصلاحات کشاورزی زندگی 86 درصد از کشاورزان را بدتر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه هندی: قانون اصلاحات کشاورزی زندگی 86 درصد از کشاورزان را بدتر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید