دعوت به همایش خدمات کتابخانه های عمومی

به گزارش تور ایتالیا ارزان، رئیس انجمن کتابداری آمریکا و رئیس فدراسیون بین المللی انجمن ها و موسسات کتابداری مستقل (ایفلا) با ارسال پیام هایی کتابداران شاغل در کتابخانه های عمومی را برای شرکت در همایش طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ ایده ها، الگوها و تجربه ها دعوت کردند.

دعوت به همایش خدمات کتابخانه های عمومی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، لویدا گارسیا فیبو، مشاور بین المللی کتابخانه ها و رئیس انجمن کتابداری آمریکا با اشاره به حضور خود در همایش طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ الگوها، ایده ها و تجربه ها پیامی ویدیویی برای این همایش فراملی ارسال کرد.

لویدا گارسیا فیبو، مشاور بین المللی کتابخانه ها و رئیس انجمن کتابداری آمریکا با ارسال پیامی تصویری خطاب به کتابداران شاغل در کتابخانه های عمومی سراسر جهان، از آن ها برای شرکت در همایش فراملی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ ایده ها، الگوها و تجربه ها دعوت کرد و گفت:

همکاران عزیز

من لویدا گارسیا فیبو، مشاور بین المللی کتابخانه ها هستم و بی صبرانه منتظر برگزاری این کنفرانس بین المللی ام. این کنفرانس 27 و 28 اردیبهشت ماه 1401 و با همکاری انجمن علمس ارتقاء کتابخانه های عمومی برگزار می شود و من درباره این که کتابخانه ها چگونه می توانند جوامع را به سمت فردایی بهتر سوق دهند، صحبت خواهم کرد.

همچنین کنفرانس دیگری در 5 آوریل (16 فروردین ماه 1401) با موضوع کتابخانه ها برای فردایی بهتر تلاش می کنند؛ چالش های پیش روی کتابخانه ها در سال 2022 برگزار می شود.

این تاریخ را به خاطر بسپارید و به امید دیدار آنلاین شما.

در ادامه، باربارا لیسون، رئیس فدراسیون بین المللی انجمن ها و موسسات کتابداری مستقل (ایفلا) نیز با ارسال پیامی تصویری خطاب به کتابداران شاغل در کتابخانه های عمومی سراسر جهان، از آن ها برای شرکت در این همایش فراملی دعوت کرد.

در پیام رئیس ایفلا آمده:

همکاران عزیز

نام من باربارا لیسون است. من رئیس ایفلا هستم و در اروپا در کشور آلمان زندگی می کنم.

کنفرانس ها رویدادهای مهمی برای آموزش هستند و یادگیری مسئله مهمی برای کتابداران و همه افراد است. اما من فکر می کنم مهم است که ما خودمان را ارتقاء بدهیم و می توانیم این کار را ضمن تبادل با تجربه های همکاران مان انجام دهیم و این امر با برگزاری یک کنفرانس محقق می شود.

من می خواهم شما را به کنفرانس بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی، الگوها، ایده ها و تجربه ها دعوت کنم. این کنفرانس به صورت مجازی در 17 و 18 ماه می (27 و 28 اردیبهشت ماه) در کشور ایران و در شهر شیراز برگزار می شود.

موضوعات بسیار مختلفی در این کنفرانس مطرح خواهند شد، از جمله این برنامه ها می توان به سخنرانی در حوزه فراگیری کتابخانه ها، تبلیغات و بازاریابی اشاره کرد. همین مسئله طیف گسترده ای از موضوعات را فراهم می آورد که به کمک آن می توان یاد گرفت و تبادل نظر کرد.

کتابخانه های عمومی، نهاد بسیار مهمی برای جوامع اند و من مایلم به اطلاع شما برسانم که بیانیه کتابخانه های عمومی ایفلا یونسکو به زودی منتشر می شود. ویرایش نوی از ایفلا از طریق کارگروه بخش کتابخانه های عمومی ارائه خواهد شد که نشریه ای عالی برای کتابدارانی ست که در کتابخانه های عمومی سراسر جهان اشتغال دارند. پیش از هر چیز، شما کنفرانس خود را خواهید داشت. شما می توانید در وب سایت ثبت نام کنید و از تبادل نظر با همکاران و از آشنایی با ایده های نو در فعالیت حرفه ای لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها، ما ایفلا هستیم.

با اعلام دبیرخانه همایش بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی، علاقه مندان به مشارکت در همایش تنها تا 10 فروردین ماه فرصت دارند متن تمام مقالات خود را ارسال کنند. پژوهشگران نیز می توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت همایش با نشانی hamayesh.ipla.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2243

به "دعوت به همایش خدمات کتابخانه های عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت به همایش خدمات کتابخانه های عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید